• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

پایان رقابت‌های تیراندازی، تنیس روی میز، تکواندو و بدمینتون

  • 02 مرداد 1401 - 12:44
پایان رقابت‌های تیراندازی، تنیس روی میز، تکواندو و بدمینتون

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین روز رقابت‌های المپیاد دانشجویان پسر در ۷ رشته پیگیری و با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر چهار رشته تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی و تکواندو به پایان رسید.

دانشگاه تهران فاتح رقابت‌های تیراندازی شد

رقابت‌های تیراندازی با حضور ۲۵ دانشگاه برگزار و در مجموع امتیازات تفنگ و تپانچه تیم دانشگاه تهران با امتیاز ۳/‏۳۲۹۵ قهرمان شد، تیم دانشگاه اصفهان با امتیاز ۷/‏‬ ۳۲۵۸۷ نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه فردوسی مشهد با ۱/‏۳۱۷۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رقابت‌های انفرادی تپانچه بادی، مهدی تندری از دانشگاه شهید رجایی به مقام نخست رسید، تندری در این رقابت‌ها توانست امتیاز مجموع ۵۷۰ را کسب کند، سجاد پورحسینی از دانشگاه گیلان نیز با امتیاز ۵۶۸ امتیاز صاحب مدال نقره شد و علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران هم با مجموع امتیاز ۵۶۰ در سکوی سوم مسابقات ایستاد.

در رقابت‌های تیمی تپانچه بادی تیم تهران توانست با کسب بالاترین امتیاز از رقبا در سکوی نخست مسابقات بایستد، تیم تهران متشکل از علیرضا میرزایی، محمدمسعود مهدوی نژاد و محمدامین باجلانی مجموع امتیاز ۱۶۲۳ را کسب کرده بود.

تیم فردوسی مشهد امتیاز ۱۵۹۷ را کسب کرد و در سکوی دوم ایستاد و تیم اصفهان نیز با مجموع امتیاز ۱۵۸۳ سوم شد.

دانشگاه هاتف سیستان و بلوچستان قهرمان بدمینتون شد

رقابت‌های بدمینتون در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی در آکادمی هیات بدمینتون استان برگزار و با قهرمانی تیم دانشگاه هاتف سیستان و بلوچستان به پایان رسید، تیم شیراز دوم شد و دانشگاه‌های قم و گیلان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

طلای مسابقات پومسه به جمشیدی رسید
در پایان رقابت‌های پومسه، محمدمهدی جمشیدی از دانشگاه پیام نور همدان به مدال طلا رسید، علی سلیمانی از دانشگاه اصفهان نقره گرفت و علی سهرابی از دانشگاه علامه طباطبایی و امیررضا مهربان از دانشگاه تهران به مدال برنز مشترک رسیدند.

دانشگاه تهران قهرمان تنیس روی میز

رقابت تنیس روی میز با قهرمانی تیم دانشگاه تهران به پایان رسید. تیم فنی و حرفه‌ای گیلان نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه‌های محقق اردبیلی و دانشگاه صنعتی امیر کبیر مقام سوم مشترک را کسب کردند.

جدول توزیع مدال‌ها

در پایان سومین روز این رقابتها و در جدول توزیع مدال‌ها و مجمع امتیازات، دانشگاه تهران با ۳ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز و ۶۹ امتیاز در صدر قرار دارد و دانشگاه فردوسی مشهد با ۲ مدال طلا و یک نقره و ۳۲ امتیاز در جایگاه دوم است.

دانشگاه‌های اصفهان با یک طلا، یک نقره ،۲ برنز و ۲۸ امتیاز و دانشگاه شیراز با ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز و ۲۷ امتیاز سوم و چهارم هستند.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر تا ۵ مرداد به میزبانی دانشگاه تبریز ادامه دارد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26434

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.