• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پارلمان های عربی و اسلامی در حمایت از فلسطین و یمن مسئول هستند

  • 11 مهر 1400 - 4:18
پارلمان های عربی و اسلامی در حمایت از فلسطین و یمن مسئول هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، پارلمان یمن در واکنش به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین پارلمان‌های اسلامی منطقه را به حمایت از فلسطین و ملت یمن فراخواند.

در بیانیه منتشر شده از سوی پارلمان یمن در صنعاء تأکید شده است: «سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به منامه و اقدام رژیم آل خلیفه در سرکوب راهپیمایی‌ها علیه عادی سازی روابط با این رژیم، را محکوم می‌کنیم».

پارلمان یمن در ادامه افزود: «پارلمان‌های عربی و اسلامی و همچنین پارلمان کشورهای غیر اسلامی باید مواضع شرم آور رژیم‌های سازشگر را محکوم کرده و از فلسطین و مردم یمن حمایت کنند».

در پایان بیانیه مذکور آمده است: «در حالی که رژیم‌های متجاوز، بنادر و فرودگاه‌های یمن را محاصره کرده‌اند، درب فرودگاه‌هایشان برای استقبال از اشغالگران صهیونیست باز است!»

گفتنی است که پیش‌تر گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای مشترک به سفر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین و افتتاح سفارت این رژیم در منامه واکنش نشان دادند.

گروه‌های فلسطینی در بیانیه مشترک خود ضمن محکوم کردن استقبال مقامات رژیم آل خلیفه از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، اعلام کردند: «افتتاح سفارت تل آویو در بحرین جنایت علیه ملت فلسطین بود».

در ادامه این بیانیه آمده است: «از آنجایی که ملت بحرین یک ملت ضد صهیونیستی است، افتتاح سفارت تل آویو در منامه جنایتی علیه بحرینی‌ها نیز بود. این اصرار عجیب و غریب مقامات آل خلیفه بر تداوم مسیر عادی سازی روابط، نشان دهنده اوج انحطاط اخلاقی آنها است».

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین اعلام کردند که اقدام رژیم آل خلیفه در دادن چراغ سبز برای افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه با تمامی اصول و ارزش‌های امت اسلامی که مبتنی بر لزوم آزادسازی قدس است، در تعارض است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.