• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

وقوع ۳حادثه در استان سمنان/ برخورد با شتر یک فوتی داشت

  • 26 اردیبهشت 1401 - 12:46
وقوع ۳حادثه در استان سمنان/ برخورد با شتر یک فوتی داشت

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شامگاه روز گذشته ساعت ۲۰:۳۵ تصادف پراید با شتر کیلومتر ۲۵ محور میامی به بی ارجمند به اطلاع نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر رسید، ابراز داشت: متأسفانه در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.

وی ضمن بیان اینکه یکی از سرنشینان خودرو سواری سر صحنه حادثه جان خود را از دست داد، افزود: در جاده‌های کویری احتمال حضور موانع این‌چنین وجود دارد لذا رانندگی محتاطانه و به‌دوراز عجله در شب می‌تواند از وقوع این حوادث تلخ و داغدار شدن خانواده‌ای جلوگیری کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه واژگونی موتورسیکلت ساعت ۲۳:۳۱ در سد خاکی روستای ابراهیم‌آباد از توابع میامی دیگر حادثه مهم رانندگی را رقم زد، ابراز داشت: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت که توسط اورژانس و هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمدخانی بابیان اینکه گیرکردن دست یک نفر در دستگاه صنعتی ساعت ۲۲:۳۲ شهرک صنعتی ایوانکی دیگر حادثه‌ای بود که آسیب به این کارگر را به دنبال داشت، تصریح کرد: این فرد پس از رهاسازی توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی افزود: حوادث دل‌خراش کار در شاهرود و بسطام که سال گذشته منجر به فوت دو کارگر جوان شد می‌طلبد تا کارفرمایان ایمنی و آموزش را در اولویت کار تولیدی خود قرار دهند تا دیگر شاهد این حوادث جبران‌ناپذیر نباشیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=21932

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.