• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وقوع ۱۰ حریق و حادثه در سمنان/ حریق مهیب در شهرک صنعتی مهار شد

  • 25 خرداد 1401 - 12:47
وقوع ۱۰ حریق و حادثه در سمنان/ حریق مهیب در شهرک صنعتی مهار شد

رضا رهایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۰ مورد حریق و حادثه در شهر سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این تعداد چهار مورد آتش سوزی و شش مورد عملیات امداد و نجات را شامل می‌شود که همگی به خوبی توسط آتش نشانان سمنانی پوشش داده شدند.

وی ضمن بیان اینکه از این آتش سوزی‌ها دو مورد حریق مسکونی، یک مورد حریق صنعتی و یک مورد حریق ضایعات بوده است، افزود: مهمترین این حوادث آتش سوزی گسترده در یکی از شرکت‌های تولید ماشین آلات عمرانی شهرک صنعتی سمنان بود.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه پنج دستگاه خودرو و ۱۴ آتش نشان از ایستگاه‌های شماره سه (شهرک صنعتی)، پنج و یک سازمان آتش نشانی برای امداد رسانی اعزام شدند، ابراز داشت: مهار این حریق دو ساعت به طول انجامید که خوشبختانه تلفات جانی نداشت ولی خسارت مالی زیادی در پی داشته است.

رهایی با بیان اینکه مأموران آتش نشانی سمنان در حوادث امداد و نجات به شهروندان و هموطنان امداد رسانی لازم را کردند، تصریح کرد: بیشترین آمار حوادث به دو مورد مربوط به محبوس شدن در کابین آسانسور و اماکن، دو مورد گرفتن حیوانات موذی، یک مورد گیر کردن حلقه در انگشتان دست و یک مورد ریزش آوار بوده است.

وی ضمن بیان اینکه روز گذشته نزدیک به ۱۱۰ مورد تماس با سامانه آتش نشانی سمنان صورت گرفته است، افزود: خوشبختانه در حوادث امداد و نجات و حریق شبانه روز گذشته سمنان هیچکدام تلفات یا مصدومیت جدی گزارش داده نشده است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.