• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

وقتی سردار آزمون در والیبال زنان تیمداری می‌کند

  • 26 آبان 1401 - 12:13
وقتی سردار آزمون در والیبال زنان تیمداری می‌کند

به گزارش ایسنا، پنج هفته از لیگ برتر والیبال زنان برگزار شده است و تیم سریک گنبد با پنج برد و ۱۴ امتیاز صدرنشین مسابقات است. سریک در هفته ششم به مصاف ذوب‌آهن اصفهان که یکی از مدعیان همیشگی والیبال زنان است، می‌رود.
نیلوفر حجتی، سرمربی تیم سریک در گفت‌وگو با ایسنا به کیفیت مسابقات لیگ اشاره و بیان کرد: با اینکه چهار تیم قوی در لیگ داریم، اما سایر تیم‌ها هم سعی کرده‌اند از بازیکنان جوان استفاده کنند. به نظرم این خیلی خوب است که جوانان میدان می‌بینند. بازیکنان تیم ملی نوجوانان هم در تیم‌های پایین جدول پخش شده‌اند و فرصت کسب تجربه دارند.  
او در مورد عملکرد تیم خود بیان کرد: تا الان نتیجه قابل قبولی کسب کرده و با تیم‌های مدعی همچون سایپا و پیکان بازی انجام داده‌ایم که هر دو تیم مهره‌های تیم ملی دارند. سایپا بازیکنان تیم ملی و دو لژیونر دارد اما هفته گذشته این تیم را به خوبی آنالیز کردیم، با برنامه وارد شدیم و نتیجه قابل قبولی گرفتیم.
حجتی در مورد دیدار این تیم با ذوب‌آهن در هفته ششم مسابقات بیان کرد: ذوب‌آهن یکی از رقبای ما در لیگ است که بازیکنان ملی را جمع کرده و لژیونر دارند. تیم بزرگ، ‌ریشه‌دار و منسجمی است. برای این بازی هم برنامه داریم و خود را برای یک مسابقه سخت آماده کرده‌ایم.
او با بیان اینکه هدف تیم سریک قهرمانی در لیگ برتر زنان است، ادامه داد: با اینکه در ابتدای راه هستیم، سعی کردیم بازیکنان جوانی را جذب کنیم و ترکیبی با بازیکنان باتجربه داشته باشیم تا موفق شویم.   
سرمربی تیم سریک با بیان اینکه اسپانسر تیم ما خانواده آزمون هستند، تصریح کرد: بیشتر کارهای تیم را مدیرعامل باشگاه آقای خلیل آزمون (پدر سردار آزمون) و طاهر آزمون انجام می‌دهند. آقای سردار هم از راه دور کنترل و مدیریت می‌کند و کارها را پیش می‌بریم.
او در مورد تیم‌داری این خانواده در لیگ برتر والیبال زنان گفت: خانواده آزمون یک برند هستند و نیاز به تبلیغ ندارند. تمام هدف‌شان این بود که بستری برای زنان والیبالیست و پیشرفت دختران استان گلستان را فراهم کنند، چون نه تبلیغی از این راه انجام می‌دهند و نه درآمدی کسب می‌کنند. از این خانواده برای حمایت‌ها و امکاناتی که برای ما در نظر گرفته‌اند، تشکر می‌کنم. امیدوارم در پایان نتیجه‌ای قابل قبول بگیریم و موفق باشیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33942

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.