• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

وعده های استاندار مبنی بر کمک به راه یاب ملل محقق نشد

  • 14 مهر 1400 - 21:36
وعده های استاندار مبنی بر کمک به راه یاب ملل محقق نشد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش صادقیانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در سال گذشته با وجود مشکلات عدیده مالی تمام توان خود را به کار گرفتیم که تیم راه یاب ملل در سوپر لیگ باقی بماند.

وی افزود: هرچند در لحاظ بودجه حتی یک دهم تیم‌های برتر لیگ هم نیستیم اما کار را از ۱۶ مرداد آغاز کرده ایم و هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ است.

صادقیان اظهار داشت: پرچمدار ورزش کردستان در لیگ‌های برتر هستیم و هم اکنون جزو ۹ استان حاضر در سوپر لیگ کشور هستیم.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که اسپانسر را در تیم حفظ کنیم چرا که در استان‌های ضعیفی همچون کردستان اگر اسپانسر بخش خصوصی را از دست بدهیم شاید آن رشته ورزشی تا دهه‌ها به قهقرا برود.

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در ادامه سخنان خود با انتقاد از خلف وعده استاندار کردستان مبنی بر حمایت مالی از این تیم اظهار کرد: این وعده آقای استاندار برای تیم ما حاشیه‌های بسیاری را ایجاد کرد اما متأسفانه تاکنون عملیاتی نشده است.

بیش از ۹۰ درصد بازیکنان ما به تیم‌های لیگ برتری معرفی شدند

صادقیان افزود: والیبال کردستان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و امید بین دسته دوم و دسته سوم کشور قرار دارد و جزو ده استان آخر کشور است اما به لطف تیم راه یاب ملل شاهد جان گرفتن والیبال در این استان مستعد هستیم به گونه‌ای که هم اکنون بیش از هزار ورزشکار سازمان یافته در شهر مریوان در چهار سالن ورزشی مشغول به فعالیت هستند و سالن‌های این شهر دیگر ظرفیت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با همفکری و حمایت اسپانسر تیم خوشبختانه تیم دوم راه یاب ملل مریوان در قالب ورزشکاران بومی استان در دسته دوم کشور حضور پیدا خواهد کرد تا در سال‌های آینده پشتیبان تیم اصلیمان در سوپر لیگ باشد.

صادقیان از تدوین برنامه ۱۰ ساله برای توسعه والیبال در کردستان و کسب موفقیت‌های بیشتر توسط راه یاب ملل خبر داد و گفت: ۴۰ نفر از طریق استعداد یابی در تیم‌های پایه جذب شدند و بیش از ۹۰ درصد بازیکنان ما به تیم‌های لیگ برتری معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: تیم راه یاب ملل جزو جوان‌ترین تیم‌های سوپرلیگ کشور بوده و نیاز به پرورش بازیکن در تمام پست‌ها داریم لذا طبیعی است که بیشتر بازیکنان ما از رده‌های جوانان و نوجوانان باشند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=8254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.