• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

وضعیت نامشخص مربی زهرا نعمتی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان

  • 20 مهر 1400 - 9:38
وضعیت نامشخص مربی زهرا نعمتی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شعبانی بهار با بیان اینکه تیم ریکرو در رده سنی امید مسابقات بنگلادش را پیش رو دارد، گفت: این تیم ترکیبی از جوانان و بزرگسالان است، اعزام آنها بر اساس شاخص‌هایی است که کمیته فنی ومربیان مشخص کردند و بر اساس همان الگو کار را دنبال می‌کنیم. جوانگرایی را در تیم آغاز کردیم و بچه‌ها زیر ۲۱ سال هستند.

وی با اشاره به حضور تیم کامپوند در بازی‌های آسیایی هانگژو تشریح برنامه‌های فدراسیون برای تیم پرداخت و ادامه داد: کامپوند جزو رشته‌هایی است که روی آن هدف‌گذاری کردیم و به همین دلیل از مدت ها پیش تمرین در مورد این تیم را آغاز کرده ایم. قرار است تیم کامپوند در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت داشته باشد ضمن اینکه به منظور آماده سازی بهتر، نیمه نخست سال آینده و پیش از بازی های آسیایی اعزام به میادین بین المللی را برای آن خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون تیروکمان در خصوص تامین هزینه‌های پاراتیرکمان و لزوم‌ حمایت از این ورزشکاران گفت: اردوی تیم پاراتیروکمان به زودی آغاز می‌شود. این تیم قرار است بهمن ماه در مسابقات قهرمانی جهان شرکت داشته باشد. کمیته ملی پارالمپیک حمایت ذاتی خود را انجام می‌دهد و ما هم همه شرایط را فراهم می‌کنیم.امیدوارم اتفاقات خوبی در این بخش رخ دهد.

شعبانی‌بهار با بیان اینکه ساخت ساختمان اداری فدراسیون تیروکمان در مراحل پایانی به سر می برد گفت که ساختمان اداری تا یکی دو ماه آینده به ساختمان جدید منتقل می‌ شود.

وی در خصوص اینکه قرار بود بیابانی به تیم کامپوند اضافه شود، گفت: این موضوع در اختیار خودش است و اگر دوست داشته باشد می‌تواند به ترکیب اضافه شود. خودش باید با مربیانش تصمیم بگیرد ما آمادگی حضور وی را دارد.

رئیس فدراسیون تیروکمان در مورد مربی زهرا نعمتی گفت: تصمیم‌گیری در خصوص مربی زهرا نعمتی نیز با کمیته ملی پارالمپیک است و ما نیز در کنار او هستیم فعلا مشخص نیست با پاکزاد تمریناتش ادامه خواهد داشت یا نه.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=8638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.