• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

وضعیت بلاتکلیف «سرپرست» کاروان ایران برای بازی‌های پاراآسیایی

  • 12 بهمن 1401 - 12:53
وضعیت بلاتکلیف «سرپرست» کاروان ایران برای بازی‌های پاراآسیایی

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آنچه مهرماه سال گذشته و در یکی از نشست های هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک مصوب شد، محمد تابع دبیرکل وقت کمیته، سرپرستی کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی را بر عهده گرفت.
البته بعد از این مصوبه بازی های پاراآسیایی یک سال به تعویق افتاد و با برگزاری انتخابات، کمیته ملی پارالمپیک وارد دوره جدید مدیریتی شد اما هیچ حکم جدیدی در رابطه با سرپرست کاروان ایران صادر نشد و در واقع ابلاغ صادره برای تابع ابطال نشد. بدین ترتیب محمد تابع کماکان به عنوان سرپرست پیگیرِ فعالیت های مرتبط با کاروان بازی های پاراآسیایی بود.
این د رحالی است که وی طی روزهای گذشته از سرپرستی دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک کنار رفت و حالا همکاری با کمیته ملی المپیک در مرکز نظارت بر تیم های ملی را آغاز کرده است. با جدایی تابع از مجموعه کمیته ملی پارالمپیک، وی در عمل مسئولیتی هم در قبال کاروان اعزامی به هانگژو ندارد و همین مسئله وضعیت سرپرستی این کاروان را هم بلاتکلیف کرده است.
این در حالی است که هشت ماه تا زمان آغاز بازی های پاراآسیایی هانگژو در زمان جدید باقی مانده است. این بازی ها ۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲ (۲۲ الی ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳) برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38431

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.