• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

وضعیت استقلال‌ملاثانی مثل استخوان لای زخم است / دادستانی تکلیف را روشن کند

  • 21 مهر 1400 - 9:36
وضعیت استقلال‌ملاثانی مثل استخوان لای زخم است / دادستانی تکلیف را روشن کند

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص این که گفته می‌شود، احتمالاً بازی هفته اول تیم فوتبال استقلال ملاثانی به دلیل نامشخص بودن حضور این تیم در لیگ یک به تعلیق درآمده است، اظهار کرد: در این زمینه سازمان لیگ صحبتی با من نداشته است و تنها از ما خواسته شد که زمین بازی‌های خانگی استقلال ملاثانی را مشخص کنیم.

وی بیان کرد: البته سازمان لیگ خواسته است که تکلیف استقلال ملاثانی را روشن کنیم که باید بگویم دست من نیست و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و دادستانی استان باید تکلیف را روشن کنند. اگر این موضوع دست من به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان بود، قطعا به دادگاه می‌رفتم و عنوان می‌کردم که استقلال ملاثانی سهم استان خوزستان است و نمی‌شود که مالک امتیاز تیم به همراه برخی دیگر در مورد سهمیه استان تصمیم‌گیری کنند.

رئیس هیات فوتبال خوزستان افزود: باید تصمیم قاطعانه، انقلابی و قوی در خصوص استقلال ملاثانی گرفته شود. دادستانی باید ورود کند و فعلا مدیریت تیم به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان داده شود تا تیم فعلی وارد لیگ یک شود. اعضای تیم فعلی حتی با هزینه خودشان به ایفمارک رفتند. در حال حاضر شرایط استقلال ملاثانی مثل استخوان لای زخم است و نباید شرایط تیم را به همین صورت بگذاریم و باید تکلیف تیم مشخص شود.

وی بیان کرد: نمی‌دانم چرا وقتی ما صحبت می‌کنیم، مدیرکل ورزش خوزستان فکر می‌کند که ما می‌خواهیم توپ را به میدان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بیاندازیم. اگر من مسئولیت او را داشتم، می‌دانستم باید چکار کنم. او باید از مسئولیت خود استفاده کند و چرا می‌خواهد همه را راضی نگه دارد؟

طالقانی عنوان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان باید فعال‌تر برای حل این مشکل کار کند. جالب است که مدیرکل ورزش خوزستان فصل قبل کمک‌های زیادی به این تیم لیگ یکی داشت و باور  داریم که چه کمک‌هایی داشت و ای کاش نگذارد، کمک‌ها و تلاش‌هایش از بین بروند.

وی با بیان این‌که شخص فعلی به عنوان مالک امتیاز، رای دادگاه را از راه درست نگرفته است، گفت: همه باید دست به دست هم دهند و یک دادرسی مجدد در خصوص این رای بگیرند. این حکم نه قانونی، نه شرعی و نه منطقی است. نمی‌دانم باید به چه کسی بگویم که کلاهبرداری شده است. اگر این سهمیه از دست برود، ناامیدی را برای شهرستان ملاثانی دربر خواهد داشت.

رئیس هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: چندین بار از علیزاده مالک امتیاز تیم خواستم که کمک کند تا مشکل حل شود اما فایده‌ای نداشت. چرا ما در این بین، مردم را نمی‌بینیم و نسبت به آن‌ها بی‌اهمیت هستیم. به هر حال اداره‌کل ورزش خوزستان باید در این زمینه حکم حکومیتی صادر کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=8700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.