• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وزنه‌برداران نوجوان جایگزین مسافران المپیکی می‌شوند

  • 06 مرداد 1400 - 8:34
وزنه‌برداران نوجوان جایگزین مسافران المپیکی می‌شوند

به گزارش مهر، اردونشینان تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان مدتی است زیر نظر سعید علی حسینی به عنوان سرمربی در رامسر اردو زده اند تا خود را برای حضور در رقابتهای جهانی مهیا کنند. مسابقات جهانی وزنه برداری نوجوانان قرار است مهر ماه به میزبانی عربستان برگزار شود که اردونشینان تیم ایران باید تا آن زمان تمرینات خود را ادامه دهند.

بر این اساس با توجه به اعزام اعضای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران به بازی‌های المپیک توکیو، سالن تمرین کمپ تیم‌های ملی در ورزشگاه آزادی نیز خالی خواهد شد تا نوجوانان اردونشین بتوانند از رامسر به تهران بازگردند.

بدین ترتیب نوجوانان وزنه بردار تا اواخر هفته و بعد از اعزام وزنه برداران المپیکی به توکیو به تهران می آیند و جایگزین مسافران توکیو در اردوی تهران خواهند شد.

بنا بر این گزارش علی هاشمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم و علی داودی در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم، وزنه برداران المپیکی ایران هستند که باید با سرمربیگری محمدحسین برخواه در توکیو به روی تخته بروند. ضمن اینکه محسن بیرانوند نیز به عنوان سرپرست تیم اعزامی به المپیک خواهد رفت. این نفرات پنجشنبه شب برای حضور در بازی‌های المپیک، تهران را به مقصد توکیو ترک خواهند کرد.

البته علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری نیز به عنوان عضو هیأت ژوری المپیک از آغاز این مسابقات در توکیو حضور دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=234

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.