• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

وزارت ورزش برای بازی‌های آسیایی قول مدال می‌خواست اما قولی ندادیم

  • 02 دی 1401 - 12:56
وزارت ورزش برای بازی‌های آسیایی قول مدال می‌خواست اما قولی ندادیم

به گزارش خبرنگار مهر، اسکواش از جمله رشته‌هایی است که مسئولانش در نشست تخصصی با نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شرکت کرده‌اند تا شرایط موجود را برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و پیش بینی عملکرد در این بازی‌ها تشریح کنند.
البته نشست برگزار شده در این زمینه به نتیجه قطعی و قابل استنادی منجر نشده است چراکه نه مجوز صد درصدی برای اعزام صادر شده و نه قولی بابت مدال آوری در هانگژو داده شده است.
محسن خمارلو سرپرست فدراسیون اسکواش که در این نشست حضور داشت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: گزارش آخرین وضعیت تیم‌های ملی مردان و بانوان را ارائه کردیم، آنها قول مدال آوری در بازی‌های آسیایی می‌خواستند اما بنده چنین قولی را ندادم به خصوص که صرفاً برای برگزاری مجمع در فدراسیون هستم و به زودی هم قرار است این موضوع تعیین تکلیف شود.
وی با بیان اینکه مقرر شد نشست بعدی نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با فدراسیون اسکواش در حضور اعضای کادر فنی تیم‌های ملی برگزار شود، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با تاکید بر کیفیت گرایی، اولویت تصمیم گیرندگان برای اعزام به بازی‌های آسیایی مدال آوری باشد اما امیدوارم در مورد اسکواش مجوز اعزام داده شود تا ملی پوشان بتوانند در این رویداد شرکت داشته باشند.
سرپرست فدراسیون اسکواش در عین حال تاکید کرد: آنچه مسلم است دوست داریم دو تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی داشته باشیم اما در بخش مردان، تیم ملی اسکواش نیاز به جوانگرایی دارد. باید در آینده نزدیک در این تیم و ترکیب آن بازنگری‌های اساسی صورت بگیرد تا جوانترها فرصت ورود به این ترکیب را پیدا کنند اما در بخش بانوان شرایط کمی متفاوت و بهتر است طوری که اگر اردوهای با کیفیت برگزار شود و برنامه ریزی وجود داشته باشند در این بخش می‌توان جزو چهار تیم برتر شد.
خمارلو ادامه داد: تیم بانوان در مسابقات اخیر طبق پیش بینی صورت گرفته در رده هفتم قرار گرفت و این شانس را دارد که در بازی‌های آسیایی هم عملکرد قابل توجهی داشته باشد. با همه اینها بابت عملکرد و نتیجه و مدال هیچ قولی داده نشد. در واقع این مسئولیت را به رئیس آینده فدراسیون و اعضای فدراسیون واگذار کردیم تا بر اساس برنامه ریزی احتمالاً بلند مدتی که خواهند داشت پاسخگو باشند.
وی تاکید کرد: از زمانی که به عنوان سرپرست وارد فدراسیون شدم تلاشم در جهت سر و سامان دادن به وضعیت فعلی بود. اعزام‌ها را طبق مصوبه انجام دادیم و مطالبات تیم ملی را هم پرداخت کردیم. در کل به امور جاری فدراسیون رسیدگی کردیم و اجازه ندادیم قطار در حال حرکت متوقف شود. حالا هم مترصد برگزاری مجمع انتخاباتی هستیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36130

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.