• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

وزارت خارجه قطر جنایات صهیونیستها در اراضی اشغالی را محکوم کرد

  • 24 فروردین 1401 - 12:41
وزارت خارجه قطر جنایات صهیونیستها در اراضی اشغالی را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت خارجه قطر امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه وزارت خارجه قطر در این زمینه آمده است: دولت قطر حملات وحشیانه مستمر نیروهای اشغالگر و شبه نظامیان شهرک‌نشین علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی به ویژه در اردوگاه آوارگان جنین و شهرهای اریحا، بیت‌لحم، بیت المقدس و مناطق اطراف در ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم می‌کند.

روز گذشته گروه‌های مقاومت با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: ما به مردم فلسطینی در همه مناطق حضور به ویژه در جنین قهرمان و انقلابی درود می‌فرستیم و از وحدت ملی که توسط رزمندگان مقاومت در میدان ایجاد شد، قدردانی می‌کنیم. ما عملیات قهرمانانه شهید «رعد حازم» را در تل آویو اشغالی که شکنندگی این رژیم و جعلی بودن نیروهای امنیتی آن را آشکار کرد، تبریک می‌گوئیم.

این گروه‌ها افزودند: جنایات نظامیان اشغالگر علیه شهروندان فلسطینی و به شهادت رساندن آنها، با تشدید رویارویی علیه رژیم اشغالگر در همه زمینه‌ها مواجه خواهد شد و نبرد با این رژیم در همه عرصه‌ها همچنان ادامه دارد. این گروه‌ها همچنین ضمن تسلیت شهادت چندین فلسطینی در روزهای اخیر تأکید کردند: خون این شهدا هدر نخواهد رفت.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.