• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ورود پیکر مطهر یک شهید گمنام به تربت حیدریه

  • 27 آذر 1401 - 12:02
ورود پیکر مطهر یک شهید گمنام به تربت حیدریه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ مهدی باقرزاده پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم ورود پیکر مطهر شهید گمنام به تربت حیدریه اظهار کرد: همزمان با دهه نخست ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر یکی از شهدای گمنام مورد استقبال مسئولین و مردم قرار گرفت.
مسئول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربت حیدریه گفت: تا هفتم دی ما این شهید عزیز در شهرها و بخش‌های اطراف، هیأت‌های مذهبی و مدارس، برای زیارت مردم و ادای احترام تشییع خواهد شد.
وی ادامه داد: در هفتم دی ما نیز پیکر این شهید تشییع و در دانشگاه دولتی تربت‌حیدریه در خاک آرام خواهد گرفت.
باقرزاده در پیوند با مشخصات این شهید نیز گفت: وی که در زمان شهادت ۲۰ سال داشت، در عملیات کربلای ۵، در دی ماه سال ۱۳۶۵ به شهادت رسیدند.
مسئول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربت حیدریه بیان کرد: اکنون در شهرستان تربت‌حیدریه ۲۲ شهید گمنام در خاک آرام گرفته‌اند که شامل پنج شهید در بوستان پیشکوه، پنج شهید در دانشگاه آزاد اسلامی، ۲ شهید گمنام در گلزار بهشت عسکری، ۲ شهید در باغ ملی، ۲ شهید در کدکن، ۲ شهید در بایگ، ۲ شهید در رباط سنگ، یک شهید در توپخانه ۶۱ محرم و یک شهید نیز در تیپ ۱۷۷ ارتش و در مزار شهدای بهشت عسکری نیز ۲۰۰ شهید در خاک آرام گرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.