• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ورود پرسروصدای مس ورزقان به لیگ برتر تکواندو/ هایجک«مسی»ملی پوشان

  • 05 دی 1400 - 11:46
ورود پرسروصدای مس ورزقان به لیگ برتر تکواندو/ هایجک«مسی»ملی پوشان

به گزارش خبرنگار مهر، پیام خانلرخانی سرمربی تیم شهرداری ورامین که با این تیم هفت قهرمانی و دو نایب قهرمانی کسب کرده بود، از این تیم جدا شده و راهی تیم تازه وارد «مس سونگون ورزقان» شد تا با این تیم در لیگ ۱۴۰۰ به میدان برود.

خانلرخانی که رابطه خوبی با ملی پوشان دارد و همیشه در ترکیب خود بیشتر به جوانان میدان داده تیم خود را با ترکیبی از جوانی و تجربه بسته و ملی پوشان سابق تیم ملی چون فرزاد عبداللهی و محمدرضا مهدیزاده را به عنوان کمک مربی در کنار خود دارد. ضمن اینکه حسن فلاحی زاد مربی سازنده میانه ای نیز مدیر فنی این تیم است.

اما اوج کار خانلرخانی جذب سه ملی پوش عنوان دار بود. میرهاشم حسینی و سعید رجبی که سابقه کار با این مربی موفق در شهرداری ورامین را داشتند به همراه عرفان ناظمی، مدتی قبل راهی مس کرمان شده و با این تیم به توافق رسیدند، ولی خانلرخانی به اصطلاح «هایجک» کرد و این سه ملی پوش را با خود به ورزقان برد.

علی توکلی، هیربد صادقی، امیررضا سلامی، حسین لطفی، علیرضا نظری، محمدحسن پلنگ افکن، پاشا عطاردی، سروش احمدی، مهدی عسگری، میرهاشم حسینی ابوالفضل یعقوبی، محمدحسین یزدانی، عرفان ناظمی، سعید رجبی و علی احمدی ترکیب تیم تازه وارد «مس ورزقان» را در لیگ برتر تشکیل می‌دهند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.