• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

واکنش گروه های مقاومت به شهادت جوان فلسطینی

  • 01 دی 1401 - 12:09
واکنش گروه های مقاومت به شهادت جوان فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب، جنبش «مقاومت مردمی فلسطین» ضمن تسلیت شهادت دراغمه جوان ۲۳ ساله فلسطینی در شهر نابلس، تاکید کرد: ملت فلسطین عزم خود را برای ادامه راه جهاد و مقاومت و درگیری با دشمن صهیونیستی در راستای تحقق آزادی، استقلال و بیرون راندن دشمن از اراضی خود جزم کرده است.
همچنین اسماعیل رضوان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» نیز تاکید کرد خون شهدای فلسطینی هرگز هدر نخواهد رفت و باعث تشدید مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست خواهد شد.
وی از از مبارزان و شهروندان کرانه باختری خواست در واکنش به شهادت این جوان فلسطینی، مقاومت خود و دفاع از مسجدالاقصی و سایر اماکن مقدس فلسطینی را افزایش دهند.
همچنین جنبش «مجاهدین فلسطین» با صدور بیانیه ای تاکید کرد: کرانه باختری سرزمین مقاومت در برابر نیروهای دشمن صهیونیستی است و خون شهدای فلسطینی شاهدی بر قهرمانی ملت انقلابی و پایدار فلسطین است.
در این بیانیه آمده است: مقاومت و مبارزه نشان دهنده رویکرد کلی ملت فلسطین در مواجهه با صهیونیست ها است و رژیم صهیونیستی تنها زبان زور و مقاومت را می فهمد.
گفتنی است، در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شرق شهر نابلس واقع در کرانه باختری جوان ۲۳ ساله فلسطینی به نام «احمد عاطف مصطفی دراغمه» به شهادت رسید و شماری دیگر با گلوله جنگی زخمی شدند.
بر اساس این گزارش نظامیان صهیونیست با تجهیزات و بولدزر به شرق شهر نابلس یورش بردند که در نتیجه آن درگیری‌هایی گسترده با شهروندان فلسطینی به وجود آمد و صهیونیست‌ها به سمت فلسطینیان گلوله جنگی و گاز اشک آور شلیک کردند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.