• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

واکنش وزارت ورزش به برکناری آجورلو و احتمال تغییرات در پرسپولیس

  • 24 مهر 1401 - 12:54
واکنش وزارت ورزش به برکناری آجورلو و احتمال تغییرات در پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، در خصوص تغییر ناگهانی مدیرعامل باشگاه استقلال و اینکه آیا این تصمیم از وزارت ورزش گرفته شده است، گفت: هیات مدیره باشگاه صاحب امضا هستند و می‌توانید از آنها هم سئوال کنید.
وی درباره اینکه قرار است امروز جلسه‌ای هم در ارتباط با باشگاه پرسپولیس و احتمال تغییر رضا درویش مدیرعامل این باشگاه تشکیل بشود، تاکید کرد: اطلاعی ندارم.
معاون وزیر ورزش در واکنش به اینکه یکی از اعضای هیات مدیره موافق برکناری آجورلو نبوده و صورت جلسه را امضا نکرده است، اظهار کرد: وقتی اکثریت امضا می‌کنند و این اتفاق می‌افتد، دیگر حالا…. (صحبتهایش نیمه تمام می‌ماند)
پولادگر در خصوص مشکل اعزام خبرنگاران به جام جهانی قطر و اقدام وزارت ورزش در این ارتباط یادآور شد: این موضوع همیشه بر عهده فدراسیون فوتبال بوده است. در این دوره وزارتخانه نهایت تلاشش را می‌کند و ان شاءالله شرایطی را ایجاد می‌کنیم. این یک جام جهانی استثنایی است در این موقعیت مکانی و شاید تا سال‌های سال اتفاق نیافتد. تلاش می‌کنیم خبرنگاران حضور پررنگ و پرشور داشته باشند؛ حتی خبرنگاران خانم!
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر دلیل برکناری آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال، گفت: در جریان دلیل برکناری آجورلو نیستم!
معاون وزیر ورزش درباره حضورش در مراسم روز ملی پارالمپیک گفت: باعث افتخارم بود که در مراسم باشکوه روز پارالمپیک بودم. افراد معلول و جانباز سمبل ایمان، انگیزه و امید هستند بخصوص در حوزه ورزش که افتخارات فراوانی آفریده‌اند. در کشور ما شرایط برای جانبازان و معلولان و پارالمپیک ایجاد شده، کم نظیر است.
پولادگر در خصوص مشکلات صدور ویزا برای ورزشکاران ایران برای حضور در میادین بین المللی و اینکه این موضوع به خاطر عدم کفایت فدراسیون است یا مشکلات بین المللی، تصریح کرد: شما چه فکر می‌کنید؟ معمولاً قطعی اینترنت را بهانه می‌کنند. با فکس هم می‌شود این کار را کرد. فقط بحث کارشکنی نیست. همه می‌دانیم که دشمنان قسم خورده کشور و مردم در این شرایط خیلی وقیحانه و آشکار دارند مواضع خود را نشان می‌دهند. قبلاً این‌طور نبود. این نشان می‌دهد دشمن می‌خواهد در ورزش ورود کند و باید با هوشمندی جلوی این اتفاقات را گرفت. فقط مربوط به ویزا نیست. چند میزبانی ما را هدف گرفته‌اند تا از ما بگیرند. تلاش می‌کنیم این اتفاق رخ ندهد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30944

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.