• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

واکنش «هنروتجربه» به تصمیم سازمان سینمایی/امید به بازگشت در آینده

  • 22 اسفند 1400 - 11:47
واکنش «هنروتجربه» به تصمیم سازمان سینمایی/امید به بازگشت در آینده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه «هنروتجربه»، در پی اعلام محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی مبنی بر تغییر رویکرد وزارت ارشاد در حمایت از فیلم‌های هنری و تجربی و همچنین اظهارنظر درباره نحوه حمایتی که پیش از این دولت‌ها از موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان به عنوان متولی اکران فیلم‌های مستند، کوتاه، انیمیشن و هنری و تجربی در حوزه بلند داستانی داشته‌اند و همچنین تغییر رویکرد در این دولت، موسسه هنروتجربه نیز در اطلاعیه‌ای از هشت سال یاری فرهیختگان کشور به ویژه در حوزه سینما تشکر کرده و امید دارد در آینده نزدیک با توانی بیشتر خدمات خود را به این بخش تاثیرگذار سینمای ایران ارائه دهد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

«به نام خدا

هشت سال از آغاز فعالیت سینمای هنر و تجربه گذشت و افتخار داشتیم میزبان هزاران سینماگر عزیز و نمایش صدها فیلم سینمایی، مستند، کوتاه و انیمیشن باشیم!

و شاهد یک تجربه منحصربفرد با همت همه سینمای ایران که توانست تجربه موفقیت آمیزی باشد از نمایش فیلم‌هایی که هیچگاه تا آن زمان رنگ پرده سینما را ندیده بودند!

حال که فرصت خدمت به سینمای اندیشمند و مستقل براساس خواست ریاست محترم سازمان سینمایی کشور به مجموعه دیگری واگذار شده است بر خود لازم می‌دانیم از همراهی تمامی سینماگران و سینماداران شریف سینمای ایران بابت همراهی‌های این سالیان با این موسسه سپاسگزاری نماییم و از خداوند منان خواستار توسعه و گسترش سینمای هنری و تجربی در تمام ابعاد در شاکله سینمای ایران هستیم.

امید است در آینده نزدیک و با توانی بیشتر و روزآمدتر بار دیگر فرصت خدمتگزاری به فیلمسازان جریان هنر و تجربه برایمان فراهم شود.»

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18153

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.