• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

واکنش مرندی به ادعای نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامتی رهبرانقلاب

  • 27 شهریور 1401 - 13:09
واکنش مرندی به ادعای نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامتی رهبرانقلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مرندی مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در حساب کاربری خود در توئیتر به گزارش ادعایی روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامتی رهبر معظم انقلاب واکنش نشان داد و نوشت: ادعای نیویورک تایمز یک روز پیش از ایراد سخنرانی توسط آیت‌الله خامنه‌ای مطرح شده است.
وی تاکید کرد: آنها ادعا کردند که از چهار نفر مطلع با وضعیت سلامتی ایشان (رهبر انقلاب) اطلاعات کسب کرده‌اند. تصور کنید که نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های غربی در مورد دیگر موضوعات مرتبط با ایران چقدر وحشتناک و مغرضانه عمل می‌کنند.
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی ادعا کرده بود که رهبر معظم انقلاب به تازگی یک جراحی داشته‌اند و وضعیت سلامتی ایشان چندان مساعد نیست.
این در حالی است که رهبر معظم انقلاب روز گذشته به مناسبت روز اربعین حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) در مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی حضور یافتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز امروز در نشست خبری اعلام کرد: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.