• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

واکنش فرنگی‌کاران طلایی ایران پس از قهرمانی در جهان

  • 18 مهر 1400 - 9:36
واکنش فرنگی‌کاران طلایی ایران پس از قهرمانی در جهان

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از اتفاقات شیرین پیکارهای ش، گذشته قهرمانی کشتی فرنگی جهان کسب مدال طلای سنگین وزن توسط علی اکبر یوسفی بود که برای نخستین بار در تاریخ کشتی ایران بدست آمد. همچنین محمدهادی ساروی نایب قهرمان المپیک توکیو نیز توانست مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم جهان را زا آن خود کند.

در همین راستا محمدهادی ساروی پس از کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی گفت: خدا را شکر می‌کنم مدال طلا را کسب کردم. به هموطنانم قول مدال طلا را داده بودم. غروری بالاتر از بالا بردن پرچم ایران نیست.

وی ادامه داد: انتظار این مدال را در المپیک داشتم اما نشد که آن را کسب کنم اما اینجا حس خوشحالی عجیبی به وجود آمد.

قهرمان جهان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه حالا همه انتظار طلا از المپیک پاریس از او دارند، گفت: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. مردم لطف دارند و انرژی مثبت می‌فرستند. ما افتخار می‌کنیم مدال خوشرنگ برای مردم بگیریم.

همچنین علی‌اکبر یوسفی پس از کسب مدال طلای سنگین وزن رقابت‌های جهانی گفت: پیش از من بشیر باباجان‌زاده موفق به کسب مدال برنز سنگین‌وزن جهان در سال‌های قبل شده بود و خوشحالم توانستم جا پای یکی از الگوهای کشتی‌ام بگذارم و به نخستین مدال طلای جهان در سنگین‌وزن برسم.

دارنده نخستین طلای سنگین‌وزن کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان افزود: تماشاچیان ایرانی واقعاً انرژی زیادی به ما دادند و دست تک‌تکشان را می‌بوسم. امیدوارم بتوانم باز هم جبران کنم.

وی خاطرنشان کرد: حس خوبی دارم و یکی از بهترین حس‌هایم این است توانستم مادرم را شادترین مادر روی زمین کنم. مدالم را به مادرم تقدیم می‌کنم. می‌دانم در منزلمان خیلی شلوغ است و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=8496

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.