• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

واکنش سرمربی تیم ملی کشتی به عملکرد مدعیان در جام تختی

  • 21 خرداد 1401 - 12:43
واکنش سرمربی تیم ملی کشتی به عملکرد مدعیان در جام تختی

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم ملی طی روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه در شهر تنکابن استان مازندران برگزار شد که در پایان، تیم ایران به عنوان قهرمانی دست یافت.

در همین راستا پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از پایان جام تختی در جمع خبرنگاران گفت: جام تختی یکی از مراحل مهم مسابقات انتخابی تیم ملی بود که امیدوارم بهترین‌ها برای مسابقات جهانی انتخاب شوند. کشتی‌های خوبی برگزار شد، ضمن اینکه برخی جوانان توانستند خود را به کشتی ایران معرفی کنند.

وی به دستاوردهای فنی این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در برخی اوزان به هدفی که داشتیم رسیدیم اما داستان هنوز ادامه دارد. ضمن اینکه تاریخ مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در روزهای آینده مشخص شود. در بعضی از اوزان تکلیف در مسابقات خارجی مشخص خواهد شد که امیدوارم تیمی انتخاب شود تا از حیثیت تیم ملی در مسابقات جهانی صربستان دفاع کند.

درستکار خاطر نشان کرد: یکی از اهداف چرخه انتخابی تیم ملی، کمک به پشتوانه‌هاست که سعی شد در اجرای آن عدالت و شایسته‌محوری باشد. آنچه متوجه شدیم این بود که اکثریت از چرخه رضایت دارند که امیدوارم در نهایت بهترین‌ها نفرات که شایسته هستند به دوبنده تیم ملی در جهانی برسند.

به گفته سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جلسه کمیته فنی به زودی با توجه به پایان جام تختی باید برگزار خواهد شد تا نحوه حضور مدعیان در مسابقات داخلی و تورنمنت‌های خارجی مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.