• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

واکنش دپارتمان داوری به وضعیت نامناسب داوران زن

  • 03 دی 1400 - 9:36
واکنش دپارتمان داوری به وضعیت نامناسب داوران زن

به گزارش ایسنا، مشکلات داوری در فوتبال آقایان کم نبود که حالا مشکلات بانوان هم اضافه شده و بانوان داور فوتبال ایران مشکلات پایه‌ای و ساده‌تری دارند که از چشم کمیته داوران، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دور مانده و به آن‌ها توجه خاصی نمی‌شود. همین امر موجب شده تا صدای داوران خانم فوتبال ایران هم درآید و به شرایط موجود اعتراض کنند.

رضا سخندان، سرپرست دپارتمان داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این مشکلات گفت: مشکلات داوری چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان زیاد است و ما به آن‌ها واقف هستیم. در بخش بانوان، یک سری مشکلات ساختاری، از تهیه البسه گرفته تا هزینه و نوع رفت و آمد آن‌ها به شهرهای مختلف برای قضاوت وجود دارد. ما با همکاری کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در صدد حل این مشکلات هستیم و در تلاشیم تا هر چه زودتر دغدغه آن‌ها را هم رفع کنیم. چنین تفکری که بین آقایان و بانوان فرق گذاشته شود وجود ندارد و ما سعی در حل مشکلات داریم.

سرپرست دپارتمان داوری درباره حل مشکلات بانوان داور توضیح داد: یک سری تیم‌ها برای محل اسکان خانم ها، آن‌ها را به مجتمع‌های سطح پایین یا خانه‌های شخصی می‌بردند که این باشگاه ها را مجاب کردیم تا برای بانوان داور هتل تهیه کنند و هیچ باشگاهی حق ندارد جز هتل، مکان دیگری را برای خانم ها در نظر بگیرد. همچنین فکر جدی برای رفت و آمد این داوران و هزینه‌های آن شده است که به زودی آن هم به سازمان لیگ ابلاغ می‌شود تا با حواسی جمع، ناظر به اجرای آن توسط باشگاه‌ها باشد.

وی ادامه داد: حقوق بانوان نیز مانند آقایان ۴ برابر شده و پرداخت حقوق و مطالبات آن‌ها برعهده سازمان لیگ است که آن را هم به زودی پیگیری می‌کنیم تا دغدغه بانوان داور را برطرف کنیم. پیگیر حل شدن کلیه مشکلات جامعه داوری هستیم و امیدوارم این اتفاقات هم زودتر برطرف شد و ناراحتی را در جامعه داوری شاهد نباشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.