• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

والیبال زنان نیازمند زمان است/ فعل خواستن را صرف کرده‌ایم

  • 27 مرداد 1400 - 14:44
والیبال زنان نیازمند زمان است/ فعل خواستن را صرف کرده‌ایم

به گزارش مهر، اردوهای تیم ملی والیبال زنان پس از برگزاری ۶ مرحله تعطیل شد. رقابت های قهرمانی آسیا قرار بود در بخش بانون به میزبانی فیلیپین شهریورماه برگزار شود که این کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا به حالت قرنطینه درآمد. با توجه به قرنطینه این کشور، تاریخ برگزاری رقابت های والیبال زنان در قاره کهن مشخص نیست و به همین دلیل تمرینات والیبال زنان موقتا تعطیل شد.

شبنم علیخانی ملی پوش والیبال ایران در گفتگو با مهر درباره برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: اردوها بسیار خوب و مرتب انجام شد. به کمک کادر فنی تمرینات بدنسازی را پیش گرفتیم. شرایط بدنی ما آماده بود که متاسفانه شیوع ویروس مجدد کرونا باعث شد فیلیپین در قرنطینه کامل به سر ببرد و تاریخ دقیق مسابقات مشخص نیست.

وی ادامه داد: اردوها موقتا تعطیل شده است. همه ناراحت هستیم چرا که با یک هدف و انگیزه خاص قرار بود در رقابت ها شرکت کنیم. امیدوارم طی روزهای آینده وضعیت برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شود. قرار بود میزبان رقابت ها تغییر کند اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

پاسور تیم ملی والیبال زنان اظهار داشت: این وقفه قطعا به روند آماده سازی تیم آسیب می زند. نه تنها برای تیم ایران بلکه سایر تیم های شرکت کننده نیز همین مشکل را دارند. امیدوارم مشکل کشور میزبان هر چه سریعتر حل شود. المپیک با تمام بزرگی هایش برگزار شد و ما نیز انتظار داریم حداقل با تغییر میزبان، مسابقات انجام شود.

علیخانی درباره حمایت های داورزنی از بخش والیبال زنان گفت: هر زمان که داورزنی در والیبال حضور داشته اتفاقات خوبی در بخش بانوان رخ داده است. چه از نظر برگزاری دیدارهای تدارکاتی و چه امکانات. خوشبختانه امسال نیز فریبا محمدیان در کنار داورزنی حضور دارد و از همه نظر تیم حمایت می‌شود. دکتر تغذیه، روانشناس، بدنساز و … در کنار تیم حضور دارند. نگاه بسیار متفاوت شده است و این یکی از دلایلی بود که تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا انگیزه بالایی داشت.

وی افزود: تیم از نظر انگیزشی شرایط بسیار خوبی داشت چرا که همه در فدراسیون برای رشد و پیشرفت بانوان تلاش می کنند. همه فعل خواستن را صرف کرده ایم.

ملی پوش والیبال زنان در پایان تاکید کرد: والیبال زنان نیاز به زمان دارد. اگر این برنامه و روند ادامه دار باشد خیلی طول نخواهد کشید که تیم ملی والیبال زنان ایران در آسیا موفق شود. والیبال زنان در بخش آسیا بسیار قدرتمند است و ۳-۴ تیم خوب دنیا در آسیا فعالیت دارند. تیم هایی مانند تایلند، ژاپن، کره جنوبی و همین کار را برای آسیایی ها سخت کرده است ولی اگر برنامه بلندمدت و نگاه ویژه داشته باشیم می توانیم به موفقیت برسیم و این نیازمند زمان است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2620

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.