• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

والیبال زنان منتظر تصمیم کنفدراسیون آسیا/ لغو سفر به آذربایجان

  • 23 مرداد 1400 - 8:44
والیبال زنان منتظر تصمیم کنفدراسیون آسیا/ لغو سفر به آذربایجان

فریبا صادقی در گفتگو با مهر درباره دلایل نامشخص بودن اردوی هفتم تیم ملی والیبال زنان گفت: با توجه به اینکه کشور فیلیپین به دلیل شیوع ویروس کرونا وارد قرنطینه شده است، تاریخ مسابقات مجدداً تغییر کرد. ابتدا قرار بود مسابقات ۷ تا ۱۴ شهریور برگزار شود سپس این زمان به تاریخ ۱۳ تا ۱۹ شهریور موکول شد اما در حال حاضر فیلیپین اعلام کرده که تاریخ این مسابقات بار دیگر تغییر کرده است.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ادامه داد: منتظر تصمیم کنفدراسیون هستیم تا تاریخ دقیق رقابت ها مشخص شود. ظاهراً قرار است مسابقات آبان ماه برگزار شود به همین دلیل ما نیز تصمیم گرفتیم پس از اردوی ششم دیگر اردویی برگزار نکنیم چرا که هنوز زمان دقیق رقابت ها مشخص نیست.

وی در مورد اردوی اذربایجان نیز اظهار داشت: قرار بود همزمان با برگزاری اردوی ششم در آذربایجان حاضر شویم اما این کشور نیز به خاطر کرونا در تاریخی که ما اعلام کردیم، موافقت نکرد و تاریخی که اعلام شد نزدیک مسابقات بود. بنابراین این اردو نیز لغو شد.

صادقی تأکید کرد: در اردوهای برگزار شده، تقریباً به ۱۶-۱۷ بازیکن رسیدیم باید ۱۴ نفر را برای رقابت ها انتخاب کنیم. در اردوی ششم آمادگی خوبی وجود داشت. بازیکن آسیب دیده ای نداشتیم اما به خاطر ترس از کرونا، به مدت یک هفته اردوها را تعطیل کردیم تا فرصتی برای بازیکنان نیز باشدکه استراحت کنند. ما نیز منتظر اعلام کنفدراسیون برای تاریخ دقیق مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2158

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.