• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

والیبال زنان از رکورد خارج می‌شود/ محمدیان برنامه‌های خوبی دارد

  • 13 شهریور 1400 - 8:43
والیبال زنان از رکورد خارج می‌شود/ محمدیان برنامه‌های خوبی دارد

به‌گزارش مهر شرایط و وضعیت والیبال زنان با توجه به شیوع کرونا در یک حالت رکود قرار دارد. پس‌از کنسل شدن رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا اردوهای تیم‌ملی والیبال زنان نیز لغو شد. هنوز برنامه مشخصی در زمینه لیگ برتر وجود ندارد و آئین‌نامه و بخشنامه‌ای برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر مطرح نیست.

میترا شعبانیان در گفتگو با مهر درباره وضعیت والیبال زنان گفت: به نسبت مردان که والیبال در تمام بخش‌ها در حال برگزاری است و حتی درباره شیوه برگزاری لیگ برتر در فصل جاری جلساتی برگزار شده‌است اما در بخش بانوان دچار مشکلاتی هستیم. یکی از عواملی که باعث مشکل در بخش بانوان شد شیوع ویروس کرونا است. فریبا محمدیان به‌عنوان نایب‌رییس والیبال زنان برنامه‌های بسیاری دارد، جلسات زیادی برگزار کرد و روش کار او به شیوه مرحله به مرحله است.

مربی والیبال زنان ادامه داد: اردوهای تیم‌ملی والیبال زنان بسیار خوب برگزار شد اما با توجه به کنسل شدن رقابت‌های قهرمانی آسیا اردوها نیز به حالت تعطیل درآمد محمدیان برنامه‌های خوبی دارد امیدوارم در آینده شاهد اجرایی شدن آن‌ها باشیم و والیبال زنان از رکود خارج شود.

والیبال زنان از رکورد خارج می‌شود/ محمدیان برنامه‌های خوبی دارد

وی در ادامه درباره وضعیت لیگ برتر والیبال زنان نیز گفت: با توجه به درگیری فدراسیون با بازی‌های المپیک و نیز میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان هنوز برنامه مشخصی در زمینه لیگ برتر والیبال زنان مطرح‌نشده است. چند تیم طبق آیین‌نامه گذشته درحال یارگیری هستند اما بخشنامه جدیدی صادر نشده‌است. من نیز از تیم پیکان خارج شده‌ام و هنوز نتوانسته‌ام با تیم دیگری به توافق برسم.

شعبانیان در پایان تاکید کرد: درحال‌حاضر چهار تیم درحال یارگیری هستند اما مانند گذشته بازیکنان در سه تیم حضور دارند و تحولی در لیگ برتر زنان رخ نداده‌است تا شاهد این باشیم بازیکنان در تمامی تیم‌ها پخش شوند و تعداد تیم‌های باکیفیت زیادی در مسابقات حضور داشته باشند. بازهم تاکید می‌کنم فریبا محمدیان برنامه‌های خوبی دارد امیدوارم در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن این برنامه‌ها باشیم تا والیبال زنان از رکود خارج شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.