• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هوشیاری نیروهای مسلح در«جنگ ترکیبی»دشمن را با شکست مواجه کرده است

  • 10 آذر 1401 - 12:05
هوشیاری نیروهای مسلح در«جنگ ترکیبی»دشمن را با شکست مواجه کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش در مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و اعضای وابسته ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش در دفاع مقدس، شهدای مدافع سلامت و امنیت و گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: اگر امروز ایران اسلامی مایه افتخار است و پیشرفت‌های آن چشم دنیا را خیره کرده، برای این است که خون پاک صدها ایرانی متعهد بر این خاک پاک ریخته شده و این کشور حامل تمدن هزار ساله و خاستگاه مکتب‌های انسان‌ساز و خدمت‌رسان به دین مبین اسلام است.
وی افزود: ما امروز با جنگ ترکیبی مواجه هستیم و دشمن از فضای مجازی در این جنگ بهره‌برداری کرده است و از تمامی روش‌های نظامی، غیرنظامی، متعارف و غیرمتعارف بهره برده و با جمع‌آوری اطلاعات، جنگ روانی به راه انداخته است. با این حال، با بصیرت ملت آگاه ایران و هوشیاری نیروهای مسلح این هدف شوم دشمن با شکست مواجه شده و آنها نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.
معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش با تمام توان از مرزها حفاظت و حراست می‌کند، تصریح کرد: به لطف الهی دشمن همواره در همراه کردن مردم ناکام مانده و ملت ایران زیر پرچم سه رنگ با پروژه‌های ضد ایرانی دشمنان مخالفت کرده‌اند.
در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و اعضای وابسته ستاد ارتش که در مرکز هنری الماس بنیاد تعاون ارتش برگزار شد، حجت‌الاسلام احمد دهدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، امیر دریادار پورکلهر معاون نیروی انسانی ارتش، امیر محبی‌راد رئیس کانون بازنشستگان ارتش و امیر حسینی قائم مقام بنیاد تعاون ارتش نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.