• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

همچنان عضو هیئت رییسه اسکیت هستم/ رای‌هایم از رئیس بیشتر بود!

  • 26 اسفند 1400 - 11:45
همچنان عضو هیئت رییسه اسکیت هستم/ رای‌هایم از رئیس بیشتر بود!

کاوه صدقی در گفتگو با خبرنگار مهر به خبری که در مورد استعفایش از هیات رئیسه منتشر شده اشاره کرد و گفت: در خصوص استعفای من از فدراسیون اسکیت، به عرض می رسانم همانطور که می دانید ما در دوماه گذشته انتخابات فدراسیون اسکیت را داشتیم. بنده و تعدادی از ورزشکاران، در حوزه انتخاب ریاست فدراسیون نظرات متفاوتی داشتیم و این باعث شد که دلخوری هایی به وجود آید که متاسفانه به نظر میرسد همچنان تیم مدیریتی فدراسیون نتوانسته اند از آن گذر کنند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری انتخابات فدراسیون بنده به عنوان اولین نفر به جهت این که دودهه با رئیس جدید فدراسیون ارتباط دوستی داشتم، برای ایشان گل ارسال کردم. اولین دستاورد بزرگی که این فدراسیون به دست آورد همین نایب قهرمانی دیویژن ۴ بود که تیم من و انجمن اسکیت هاکی به دست آوردند. ایشان من را در فدراسیون خواستند و اعلام کردند که تصمیم دارند شخص دیگری را به عنوان رئیس انجمن اسکیت منصوب کنند.

صدقی افزود: بنده به ایشان عرض کردم که شاید زمان مناسبی نباشد و اجازه دهند ما به مسابقات اعزام و پس از بازگشت این تغییر صورت گیرد ولی ایشان همچنان اصرار داشتند که آقای عتیقه چی به عنوان رئیس انجمن اسکیت هاکی انتخاب شوند. من از جایی که آقای رامین عتیقه چی را به عنوان یک فرد متخصص می شناختم به ایشان عرض کردم که افتخاری است که ما زیرمجموعه ایشان کار کنیم. جلسه ای به این منظور برگزار شد و آقای عتیقه چی قبول نکردند که با ایشان همکاری کنند.

عضو پیشین تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: ریاست فدراسیون گفتند که مایل هستند شخص دیگری انتخاب کنند که باز هم من از ایشان درخواست کردم که اجازه دهند بعد از بازگشت از مسابقات بنده بدون این که هیچگونه کار رسانه ای انجام دهم استعفا بنویسم و شما هر شخصی را که مایل بودید با توجه به این که در دوره جدید حکمی برای اینجانب صادر نشده، شما حکم جدید را برای شخص دیگری صادر کرده و نامه استعفای من هم در اختیار خودتان باشد که اگر کسی نظری داشت بفرمایید که خود ایشان خواستند که به همکاری ادامه ندهند. پ

وی ادامه داد: دیروز با این مورد مواجه شدم که احکام هیئت رئیسه به دست اعضا رسیده و برای بنده خبری را کار کرده اند که با استعفای بنده از هیئت رئیسه موافقت کرده اند. با استناد به متن استعفا، اینجانب از مسئولیت های داخل فدراسیون استعفا دادم. حکم هیئت رئیسه حکمی بود که به واسطه ۴۲ رأیی که در مجمع آوردم به اینجانب تعلق گرفت.

صدقی تاکید کرد: لازم به ذکر است رئیس فدراسیون ۳۰ رأی بدست آورد که بنده بالاترین رأی را در مجمع کسب کردم. این حکم را هم وزیر ورزش و جوانان صادر کرده اند و جالب است که اصلاً این حکم به اینجانب تحویل داده نشده است و بابت حکمی که هنوز نگرفتم و اتفاقی که مربوط به رئیس فدراسیون نیست چه استعفایی باید به ایشان بدهم؟

کاوه صدقی در پایان گفت: ایشان از این استعفای بنده از انجمن و عضویتم در کمیته فنی و مربی گری تیم ملی یعنی سمت هایی که از طرف رییس فدراسیون وقت گذاشتم بهره بردند و این را به استعفای هیئت رئیسه ربط دادند، بدیهی است استعفا از هیئت رییسه فدراسیونها باید به مجمع ارائه شود که بنده همچین بنایی نداشته و ندارم چرا که حتما بی احترامی به مجمع خواهد بود و اگر امکان فعالیت در این سمت را نبینم حتما موضوع را با مجمع در میان خواهم گذاشت.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.