• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

همه چیز درباره رزرو هتل مدینه الرضا مشهد

  • 10 آبان 1400 - 14:54
همه چیز درباره رزرو هتل مدینه الرضا مشهد

مشهد مرکز استان خراسان رضوی بوده و از شهرهای شمال شرق ایران است. این شهر به دلیل مشرف بودن به رشته کوه‌های هزار مسجد و بینالود، آب و هوای مطبوعی دارد و در طول سال چهار فصل را تجربه می‌کند؛ به همین دلیل مناطق ییلاقی بسیار زیبایی داشته و از همه مهم‌تر، بارگاه منور امام هشتم را در خود جای داده است. با توجه به پر گردشگر بودن این شهر در تمامی ایام سال، اقامتگاه‌های فراوانی در حال توسعه و گسترش هستند. از همین رو می‌توان گفت هتل های مشهد در دسته بهترین هتل های ایران قرار می‌گیرند و بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. در مطلب پیش‌رو می‌خواهیم یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد، یعنی هتل مدینه الرضا مشهد را به شما معرفی کنیم.

نگاه کلی به هتل مدینه الرضا مشهد

هتل لوکس مدینه الرضا مشهد در سال ۱۳۹۲ بنا گردید. این هتل به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد، به حرم امام رضا نزدیک است؛ به گونه‌ای که می‌توانید با پای پیاده و کمتر از ۱۰ دقیقه به حرم دسترسی داشته باشید. ساختمان لوکس هتل مدینه الرضا به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد، دارای ۱۲ طبقه بوده که تنها ۹ طبقه آن مسکونی و باقی طبقات تجاری و تفریحی هستند.

معماری هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا آنقدر خاص است که تمام مهمانان را مجذوب خود می‌کند. ساختمان هتل توسط گروه عمران و معماری ستادوند پاژ طراحی گردیده؛ به همین دلیل هیچ عنصر نازیبایی در آن به چشم نمی‌خورد. نورپردازی‌های زیبا، سقف‌های بلند و دیوارهای فیروزه‌ای دل‌نشین هوش از سرتان می‌برد. همه چیز در این هتل بی‌نقص چیدمان شده است. مخلوط رنگ طلایی و زرشکی را در هتل مدینه الرضا مشهد زیاد می‌بینید؛ در واقع رنگ‌های استفاده شده نشانگر جلال و شکوه این هتل زیبا است. پنجره‌های هتل مدینه الرضا مشهد رو به حرم مطهر رضوی باز می‌شود و می‌توانید دلتان را از پشت همان پنجره‌ها به بارگاه امام هشتم پیوند بزنید. چیزی که در این هتل شما را معطوف خود می‌کند، خاص بودن دکوراسیون آن است و در برخی از قسمت‌ها، فضا به صورت کاملا سنتی چیدمان شده که حال و هوای خوبی را به شما القا می‌کند.


اتاق ‌های هتل مدینه الرضا مشهد

نمایی از لابی هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل ۲۸۸ واحد اقامتی بسیار لوکس دارد که در ۱۸ طبقه گنجانده شده است. هر کدام از این اتاق‌ها به نوعی زیبا هستند و با متد خاصی طراحی شده‌اند. تنوع در اتاق‌های هتل مدینه الرضا مشهد آنقدر زیاد است که انتخاب را برای شما دشوار می‌کند. از جمله این واحدهای اقامتی می‌توان به اتاق‌های کانکت، اتاق جانباز، سوئیت آپارتمان‌ها، اتاق‌های عمومی، اتاق‌های دو نفره مخصوص زوجین، اتاق ماه عسل، اتاق سینگل، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق ۲ تخته لوکس، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه، سوئیت دو خوابه، آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دوخوابه، سوئیت پرزیدنت و سوئیت دیپلمات اشاره نمود.
همه این اتاق‌ها طراحی مجلل و خاصی دارند و دکوراسیون زیبا به همراه چیدمان حرفه‌ای، شکوه این اتاق‌ها را دو چندان نموده است. شک نکنید اقامت در این واحدهای اقامتی با حس آرامش توام خواهد بود. جالب است بدانید هتل مدینه الرضا مشهد اتاق‌های مخصوص جانبازان و ناتوانان جسمی دارد. این هتل با ساخت این گونه اتاق‌ها اثبات نموده که در اخلاق‌مداری نظیر ندارد. تمام عزیزانی که دچار ناتوانی جسمی هستند با خیال آسوده و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانند در هتل مدینه الرضا مشهد یک اقامت خوب را تجربه نمایند.سوئیت‌هایی که برای جانبازان محترم مهیا گردیده، امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد تا حس آرامش را به آن‌ها القا نماید.
پیوند دل‌ها در حرم مطهر امام هشتم، آرزوی هر زوج جوانی است. هتل مدینه الرضا مشهد با زیرکی خاصی، اتاق‌های مخصوص ماه عسل را به گونه‌ای کاملاً خاص طراحی نموده تا زوجین جوان اولین روزهای زندگی مشترکشان را در یک فضای عرفانی و زیبا سپری نمایند. در رنگ‌بندی دکوراسیون اتاق‌های ماه عسل هتل مدینه الرضا مشهد، از رنگ‌های سفید و قرمز استفاده شده است. همچنین به وسیله گل‌های خشک سرخ و شمع، تزئینات بی‌بدیلی برای این‌گونه اتاق‌ها در نظر گرفته شده که حتماً رضایت شما را جلب کند. ازجمله امکاناتی که در اتاق‌های هتل مدینه الرضا مشهد به چشم می‌خورد، مبلمان راحتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چای‌ساز، آباژور، ملزومات بهداشتی، حمام، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه رایگان و مینی بار با پرداخت هزینه است. البته امکاناتی که در اختیار جانبازان عزیز قرار می‌گیرد کمی ایده‌آل‌تر است. معمولا سایر اتاق‌های هتل مدینه الرضا مشهد مجهز به امکانات روتین هستند. ناگفته نماند که امکانات داخل سوئیت‌های این هتل کمی بیشتر است.


رستوران‌ های هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد علاوه بر اتاق‌های لوکس دارای چندین رستوران مجلل نیز است. این هتل برای صرف غذای میهمانان، چندین رستوران عالی با غذاهای متنوع را تدارک دیده است. همچنین دکوراسیون هرکدام از این رستوران‌ها بسیار چشم‌نواز و فوق‌العاده طراحی شده‌اند. با وجود این رستوران‌ها دیگر نیازی نیست مسافران از هتل خارج شوند. رستوران گردان هتل مدینه الرضا مشهد، چشم‌انداز خوبی به گنبد طلایی امام هشتم دارد که لذت غذا خوردن را برایتان صد چندان می‌کند. در کل این هتل دارای ۴ رستوران است که عبارتنداز رستوران گل نرگس یک، گل نرگس ۲، رستوران سنتی و رستوران گردان. بنابراین در مدت اقامتتان می‌توانید وعده‌های غذایی خود مانند صبحانه، ناهار و شام را در این رستوران‌ها میل نمایید.
رستوران گل نرگس یک هتل مدینه الرضا مشهد در طبقه مثبت یک قرار گرفته است. فضای زیبای این رستوران با چیدمان‌ عالی میز و صندلی‌ها، حتما نظرتان را جلب می‌کند. رستوران نرگس ۱ به ظرفیت ۳۰۰ نفر است و در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بسیار عالی ارائه می‌شود.
رستوران گل نرگس ۲ هتل مدینه الرضا مشهد نیز در طبقه مثبت یک و در مجاورت رستوران گل نرگس ۱ است. رستوران گل نرگس ۲ ظرفیت بیشتری از رستوران گل نرگس یک، دارد و ظرفیت آن حدود ۴۰۰ نفر است. در این رستوران نیز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای میهمانان عزیز می‌شود.

رستوران مرتفع در هتل مدینه الرضا مشهد

در رستوران گردان هتل مدینه الرضا مشهد که در طبقه مثبت ۱۲ این هتل قرار دارد، منویی متنوع از انواع غذاهای خوشمزه با کیفیت بالا و سرآشپزان حرفه‌ای به شما ارائه می‌شود. اگر روزی به هتل مدینه الرضا رفتید باید بدانید که رستوران گردان به نام رستوران آفتاب شناخته می‌شود که در بلندترین نقطه هتل قرار گرفته است. یکی از جذابیت‌های رستوران آفتاب، نمای فوق‌العاده از بارگاه مطهر رضوی است که در کنار منوی جذابی از غذاهای سنتی، گیاهی، فست فود، دریایی، فرنگی، ایرانی و عربی به میهمانان ارائه می‌شود. رستوران سنتی هتل مدینه الرضا مشهد مکانی برای علاقمندان به غذاهای سنتی است. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار گرفته و انواع غذاهای سنتی را با بهترین طعم و مزه برای میهمانان سرو می‌کند. توصیه می‌کنیم حتی اگر به غذاهای سنتی هم علاقمند نیستید به این رستوران که با فضایی بسیار زیبا دکوراسیون شده سر بزنید. ناگفته نماند در این هتل مجلل و پنج ستاره‌، یک کافی شاپ بسیار صمیمی و زیبا هم وجود دارد که انواع شیرینی‌های خوشمزه، کیک، نوشیدنی‌های گوارا و دسرهای متنوع را به میهمانان ارائه می‌دهد. این کافی شاپ در قسمت شرقی لابی هتل قرار دارد و به صورت ۲۴ ساعته از میهمانان پذیرایی می‌کند.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد امکانات فوق لوکس و مدرنی دارد. امکانات این هتل پنج ستاره بی‌شک رضایت شما را جلب می‌کند. جالب است بدانید امکانات هتل مدینه الرضا مشهد آنقدر عالی و فوق‌العاده بوده که آن در لیست بهترین هتل های مشهد قرار داده است. مهم‌ترین مزیت هتل مدینه الرضا دسترسی فوق‌العاده به آستان قدس رضوی است. امکانات بی‌نظیر هتل مدینه الرضا مشهد سبب می‌شود تا میهمانان برای گذراندن اوقاتشان در سفر، هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند. این هتل انواع امکانات تفریحی و رفاهی بسیار عالی را برای مهمانان خود فراهم نموده که از جمله آن‌ها استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، سالن بدن‌سازی و کافی شاپ است. ناگفته نماند که تمامی این امکانات برای میهمانان هتل مدینه الرضا مشهد به صورت رایگان ارائه می‌شود. استخر هتل مدینه الرضا مشهد یکی از بهترین استخرهای این شهر است و در ساعت‌های مشخصی برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است.
قطعاً بعد از زیارت و بازارگردی، ریلکس کردن در سونا و جکوزی هتل مدینه الرضا مشهد حالتان را سرجایش می‌آورد. همچنین افرادی که دچار مشکلات عضلانی و بیماری‌های پوستی هستند، می‌توانند به قسمت خدمات ماساژ مراجعه کنند و از این خدمات بی‌نظیر نهایت لذت را ببرند. حتماً برای ورزشکاران و فیتنس کاران کمی سخت است که در هنگام سفر نتوانند به وسایل ورزشی دسترسی داشته باشند. هتل مدینه الرضا مشهد ورزشکاران را دوست دارد و دارای یک سالن بدنسازی بسیار بزرگ و مجهز به تمام وسایل ورزشی است. تمامی این وسیله‌ها بسیار باکیفیت بوده و با امنیت بالا تعبیه شده‌اند. با این مزیت در طول سفر خود می‌توانید بدون مراجعه به سالن‌های ورزشی و پرداخت هزینه‌های بالا در داخل هتل مشغول به ورزش شوید.

فضای سالن همایش ها در هتل مدینه الرضا مشهد

الزامی است بدانید که هتل مدینه الرضا دارای سه سالن پذیرایی برای برگزاری جلسات کاری، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، انواع جشن و ضیافت‌های خانوادگی است. سالن کنفرانس اصلی، سالن کنفرانس شماره ۲ و سالن آمفی‌تئاتر ازجمله سالن‌های هتل مدینه الرضا هستند. این سالن‌ها فضایی بسیار عالی و شیک برای برپایی مراسم و میهمانی‌های مسافران عزیز دارند. سالن آمفی تئاتر هتل مدینه الرضا در طبقه همکف قرار دارد. این سالن یکی از بهترین و مجهزترین سالن‌های همایش در شهر مشهد شناخته می‌شود که تجهیزات پیشرفته‌ای برای برگزاری جشن‌ها، همایش‌ها و سایر برنامه‌ها دارد. ظرفیت سالن آمفی‌تئاتر ۲۵۰ نفر است. همچنین سالن کنفرانس که در طبقه مثبت یک قرار گرفته گنجایش حدود ۵۰ نفر دارد.
این سالن امکانات مناسبی برای اجرای همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی دارا می‌باشد. در سالن کنفرانس هتل مدینه الرضا امکانات صوتی و تصویری با کیفیتی وجود دارد که برای رفاه حال مسافران مهیا شده است. از دیگر امکانات هتل مدینه الرضا مشهد می‌توان به صندوق امانات، آسانسور، لابی، خشک‌شویی، کتابخانه، تاکسی سرویس، نمازخانه، خدمات برای معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات خانه داری، اتاق بازی و پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ نفر اشاره کرد. گفتنی است که هتل مدینه الرضا مجموعه‌ای مجرب از کارکنان مسلط به انواع زبان‌های خارجی را دور هم جمع نموده تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه بدهد. این پرسنل همگی مسلط به زبان عربی، زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان فرانسه و زبان ترکی هستند.

موقعیت مکانی هتل مدینه الرضا مشهد

همان‌طور که می‌دانید هتل مدینه الرضا به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد، مورد توجه گردشگران، مسافران و همچنین زائران شهر مشهد قرار دارد. در واقع یکی از مزیت‌های عالی و مهم هتل مدینه الرضا، مشرف بودن به حرم مطهر رضوی و بازارهای اطراف حرم است. شاید قیمت هتل مدینه الرضا مشهد کمی گران به نظر برسد؛ اما دیگر هزینه‌ای برای رفت و آمد به حرم پرداخت نمی‌کنید. حرم مطهر امام هشتم آنقدر به شما نزدیک است که می‌توانید در کمتر از ۱۰ دقیقه خودتان را به آنجا برسانید. موقعیت مکانی فوق‌العاده خوب هتل ۵ ستاره مدینه الرضا مشهد باعث می‌شود شما به اماکن مهم این شهر مانند بازار مرکزی، مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، راه‌آهن، خیابان خسروی و موزه نادری نزدیک باشید.
حتماً تا به حال نام باغ موزه نادری به گوشتان خورده است. این باغ موزه دقیقاً در کنار هتل مدینه الرضا مشهد قرار گرفته و دیگر لازم نیست هزینه‌ای برای رفتن به این مکان تاریخی پرداخت کنید. در این موزه زیبا که شبیه به یک چادر عشایری طراحی شده، گردشگران بسیاری را می‌بینید که از راه دور برای بازدید این جاذبه تاریخی به مشهد آمده‌اند. اگر علاقمند بازدید از اماکن تاریخی هستید حتماً به این باغ زیبا که اطلاعات کاملی از نادر شاه افشار را به شما می‌دهد بروید و از این فضای تاریخی لذت ببرید.

مراکز خرید اطراف هتل مدینه الرضا

مراکز خرید مناسب در اطراف هتل مدینه الرضا

همان‌طور که می‌دانید شهر مشهد گزینه خوبی برای خرید سوغات و پوشاک است. این شهر تنوع بالایی در اجناس دارد و قیمت کالاها نسبت به سایر شهرهای ایران مناسب‌تر است؛ بنابراین اگر هتل مدینه الرضا مشهد را رزرو کردید، حتماً به بازارهای اطراف حرم مانند بازار رضا، بازار هفده شهریور، پاساژ آرمان و سایر بازارهای محلی که در کوچه پس کوچه‌های اطراف حرم وجود دارند، سر بزنید. مطمئن باشید در این شهر بهترین اجناس را با قیمت بسیار پایین پیدا می‌کنید. یکی از معروف‌ترین بازارهای مشهد یعنی بازار مرکزی فاصله بسیار کمی تا هتل مدینه الرضا دارد. این بازار تجاری در چهارراه شهدا واقع شده که یکی از بازارهای سنتی و مدرن شهر مشهد به حساب می‌آید. بازار مرکزی کمی شلوغ است؛ اما بهترین سوغاتی‌ها را می‌توان از این مکان تهیه نمود.
برای خرید پوشاک و کفش می‌توانید به خیابان خسروی مشهد سر بزنید. در واقع خسروی یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر مشهد است که با اقامت در هتل مدینه الرضا دسترسی بسیار ساده‌ای به این خیابان خواهید داشت. علاوه بر پوشاک می‌توانید لوازم عروس و داماد را از مغازه‌های خسروی تهیه نمایید. جالب اینجاست در خیابان خسروی مشهد تنوع پوشاک و کالا بسیار بالا است و همگی با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می‌شوند. از همه مهم‌تر اینکه هتل مدینه الرضا به سرویس حمل و نقل عمومی مشهد دسترسی ساده‌ای دارد. برای مثال با اقامت در این هتل می‌توانید از خطوط اتوبوسرانی و ایستگاه قطار شهری استفاده کنید. از سوغاتی‌های شهر مشهد مانند نبات، زعفران و زرشک غافل نشوید. این‌ سوغات را نیز می‌توانید از مغازه‌های اطراف حرم مطهر رضوی تهیه نمایید. همچنین فرش‌های دستباف، گلیم، مهر و تسبیح نیز از سوغات مشهد است که با ارزان‌ترین قیمت می‌توان آن‌ها را در مشهد الرضا پیدا کرد.


حمل و نقل در مشهد

مسیر های حمل و نقل از هتل مدینه الرضا مشهد

ا کمک مترو می‌توانید به هر نقطه‌ای از شهر که دوست دارید بروید و دردسر و دغدغه‌ای برای ترافیک نداشته باشید؛ همچنین به این وسیله قادر خواهید بود به ییلاقات اطراف مشهد مانند طرقبه و شاندیز دسترسی داشته باشید و به پارک بزرگ کوهسنگی مشهد که یک پارک بسیار زیبا و قدیمی است، نیز سر بزنید. حتماً نام پارک ملت مشهد را شنیده‌اید. جالب اینجاست که با کمک خطوط مترو می‌توانید با کمترین هزینه به پارک ملت دسترسی داشته باشید. با رزرو هتل مدینه الرضا مشهد هزینه بالایی برای حمل و نقل پرداخت نمی‌کنید؛ چراکه این هتل نزدیک به مسجد گوهرشاد و موزه آستان قدس رضوی است که در حرم قرار دارد. بنابراین با پای پیاده هم می‌توانید خودتان را به این اماکن تاریخی و مذهبی برسانید.

آدرس دقیق هتل مدینه الرضا

از آنجایی که افراد غریبه شاید به سادگی نتوانند هتل مدینه الرضا را پیدا کنند، قصد داریم یک آدرس دقیق از این هتل را به شما ارائه بدهیم. وقتی وارد مشهد شدید سراغ خیابان شیرازی را بگیرید. در نبش شارستان رضوی می‌توانید هتل مدینه الرضا مشهد را ببینید که در نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.

جمع‌بندی

هتل مدینه الرضا مشهد در حقیقت یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های مشهد است که به طور کامل به تمام جزئیات آن اشاره کردیم. با معرفی هتل مدینه الرضا مشهد می‌توان به این مسئله پی برد که هتل های موجود در سطح مشهد از سطح کیفیت خوبی برخوردار هستند. خوشبختانه ما در ایران هتل آنلاین بستر مناسبی را برای رزرو آنلاین هتل های سراسر کشور فراهم کرده‌ایم و شما می‌توانید با خیالی آسوده برای رزرو هتل مدینه الرضا اقدام نمایید.
اقتباس شده از https://www.iranhotelonline.com/

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=10035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.