• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

هشدار سازمان لیگ بسکتبال به تیم‌ها و امتناع آنها از انجام بازی

  • 26 آذر 1401 - 12:15
هشدار سازمان لیگ بسکتبال به تیم‌ها و امتناع آنها از انجام بازی

نصرالله جعفریان رئیس سازمان لیگ بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تیم توفارقان آذرشهر پنجشنبه گذشته از حضور در محل برگزاری دیدار با شهرداری گرگان امتناع کرد، گفت: این در حالی بود که همه شرایط برای انجام بازی مهیا بود، مربیان و بازیکنان تیم شهرداری گرگان که میزبان بودند در سالن حضور داشتند و داوران و ناظر بازی هم حاضر بود، راس ساعت مقرر سوت زده شد و ۱۵ دقیقه هم منتظر بودیم، بعد از آن به دلیل غیبت توفارقان باخت فنی را برای این تیم اعلام کردیم.
وی با یادآوری اینکه پیش از این تیم صنایع هرمزگان به دلیل مشابه یعنی امتناع از حضور در محل مسابقه متحمل باخت فنی شده بود، تصریح کرد: برابر قوانین فیبا، تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در صورت متحمل شدن دو باخت فنی از جدول کنار گذاشته می‌شوند. بنابراین تمام تیم‌های لیگ برتر و به خصوص توفارقان و صنایع هرمزگان باید به این مسئله توجه داشته باشند و به هر دلیلی از انجام بازی خودداری نکنند.
رئیس سازمان لیگ بسکتبال در مورد دلیل امتناع توفارقان از سفر به گرگان و رقابت با شهرداری گرگان گفت: این‌طور که به ما اطلاع رسانی شده مسئولان تیم نتوانسته بلیت تهیه کنند و بازیکنان هم راضی به سفر زمینی نبوده‌اند. حالا دلیل عدم تهیه بلیت مسائل مالی بوده یا هر مسئله دیگری را نمی دانم اما به هر حال این مسائل نباید به راحتی باعث عدم برگزاری یک دیدار شود.
جعفریان تاکید کرد: همه تیم‌ها برای حضور در لیگ هزینه کرده‌اند، فدراسیون و سازمان لیگ هم برای برگزاری هر بازی هزینه زمانی و مالی می‌کنند. حیف است که یک تیم باعث لغو بازی شود به خصوص که نتیجه آن هم در نهایت منجر به حذف از لیگ می‌شود. این قانون فیبا است نه سلیقه شخصی و قطعاً از آن تبعیت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.