• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هرگز مسابقه «نچرال» برگزار نمی کنم/کسی را اخراج نمی کنیم

  • 01 اسفند 1400 - 23:55
هرگز مسابقه «نچرال» برگزار نمی کنم/کسی را اخراج نمی کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نشست خبری مربوط به برگزاری رقابت‌های کاپ آسیا ۲۰۲۲ کیش گفت: مسابقات کاپ آسیا از ۱۸ تا ۲۱ اسفند در کیش و با حضور کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: استقبالی که مد نظر ما بود از این مسابقات انجام نشد. دلیل آن جایگاه بالای کشورمان در این رشته است و کشورهای دیگر دستشان از رسیدن به عنوان کوتاه می‌ماند؛ با این حال تا کنون سوریه، عراق، هند، روسیه، مکزیک و امارات اعلام رسمی برای حضور در این مسابقات کرده اند. همچنین کشورهای شرق آسیا مثل کره جنوبی و ژاپن نیز خیلی علاقمند بودند اما شیوع کرونا و لغو مسابقات فیتنس چلنج بانوان باعث شد از حضور در این مسابقات انصراف بدهند.

نصیرزاده در خصوص دلایل مخالفت شورای برون مرزی با برگزاری مسابقات بانوان گفت: فعالیت بانوان در مچ اندازی و پاورلیفتینگ ادامه دارد اما شورای برون مرزی تصمیم گرفت در بخش بانوان فیتنس میزبانی صورت نگیرد.

او درباره مبلغ ورودی به این مسابقات تصریح کرد: مبلغ ورودی ۲۰۰ یورو است که ۵۰ درصد سهم فدراسیون جهانی و ۵۰ درصد سهم میزبان است که نفرات اول و دوم که خودمان انتخاب می‌کنیم را نیز فدراسیون می‌دهد.

رئیس فدراسیون بدنسازی درباره موافقت با مدارک بین المللی که در کشورهای همسایه گرفته می‌شود تاکید کرد: فدراسیون جهانی ۱۲ مرکز بین‌المللی دارد. پیش از این خیلی از افراد می‌رفتند در این کلاس‌ها شرکت و مدارک مربیگری می‌گرفتند و ما نمی‌توانستیم بگوییم غیرقانونی است. هر کسی که بخواهد در دوره‌های بین‌المللی شرکت کند باید حتما مدرک درجه ۲ ما را داشته باشد بعد از آن به خاطر استقبال زیاد گفتیم افرادی که درجه ۳ نیز دارند می‌توانند با آزمون ورودی در دوره‌های بین‌المللی شرکت کنند. این کار غیرقانونی نیست و مورد تأیید فدراسیون جهانی است.

وی درباره مبالغی که بابت برگزاری دوره‌ها از هر نفر گرفته می‌شود و این که آیا این مبالغ به حساب ارزی فدراسیون واریز می‌شود یا خیر، گفت: مبلغ ثبت نام ۳۰۰ یورو است و به حساب ارزی فدراسیون واریز می‌شود. هیچ ورزشکاری هم نمی‌تواند مدعی شود که به صورت دستی بابت دوره‌ها به فدراسیون یورو یا ریال داده باشد.

او درباره کنار رفتنت منتقدان خود در برخی هیأت‌های استان‌ها گفت: رئیس هیأت اردبیل خودش استعفا داد و درباره کرمانشاه هم این حق مدیر است که با افرادی که هماهنگ است کار کند. ما کسی را کنار نمی‌گذاریم.

رئیس فدراسیون بدنسازی درباره برگزاری مسابقات تحت عنوان «نچرال» گفت: نچرال یعنی این که همه ورزشکاران ما دوپینگی هستند که اصلا درست نیست. مسابقاتی تحت عنوان نچرال نداریم. من هیچ وقت این مسابقات را برگزار نکردم و نمی‌کنم.

در پایان نشست امروز، از پیراهن تیم ملی پرورش اندام ایران در مسابقات کاپ آسیا رونمایی شد.

هرگز مسابقه «نچرال» برگزار نمی کنم/کسی را اخراج نمی کنیم

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.