• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هدف دومین دوره لیگ تندرستی ایجاد نشاط و شادی بین مردم است

  • 06 شهریور 1400 - 8:57
هدف دومین دوره لیگ تندرستی ایجاد نشاط و شادی بین مردم است

به گزارش مهر، فدراسیون ورزشهای همگانی در ادامه برنامه هایی که برای ایجاد تحرک در دوران کرونا به اجرا در آورده است، قصد دارد دومین دوره لیگ تندرستی را با محوریت رفع کم تحرکی و افزایش فعالیت های ورزشی بین خانواده ها و مردم اواخر شهریورماه برگزار کند.

رضا شجیع در گفت‌وگو با مهر درباره برنامه‌های این فدراسیون در ایام کرونا گفت: فدراسیون برای این ایام علاوه بر طرح ها و برنامه های پرتعدادی که سال گذشته اجرا کرد، برای امسال دومین دوره لیگ تندرستی را طراحی کرده‌ است.

نایب رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ادامه داد: در لیگ تندرستی که یک رویداد سراسری است تمام مردم ایران می‌توانند در آن شرکت کنند و رقابتی سلامت محور بین استان‌ها و شهرستان‌ها برقرار می‌شود. در پایان هر روز نیز پس از بررسی هایی که توسط کمیته ارزیابی صورت می گیرد، جدول نفرات و شهرهای برتر منتشر خواهد شد.

شجیع ادامه داد: قرار است لیگ تندرستی را ۱۵ شهریور ماه برای دومین‌بار برگزار کنیم. تفاوت این دوره این است که اقشار به طور جداگانه نیز سنجیده می‌شوند. شرایطی را پیش‌بینی کرده‌ایم که سایر فدراسیون‌های ورزشی نیز که به دلیل شرایط کرونا امکان برگزاری رویداد و مسابقات را ندارند از طریق این لیگ بتوانند در آن شرکت و از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت داشته باشند.

نایب‌رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی تاکید کرد: در این طرح زمینه مقایسه و رقابت بین فدراسیون‌های ورزشی را نیز فراهم کرده‌ایم و امیدوارم این رویداد که با مشارکت تمام استان‌ها، شهرداری‌ها و شهرستان‌ها قرار است انجام شود بتواند موجی از نشاط و تندرستی را فراهم کند.

رضا شجیع در پایان با بیان این که لیگ دوم تندرستی فراگیری بیشتری نسبت به دوره اول خواهد داشت و همه مردم ایران را شامل می شود خاطرنشان کرد: هر ایرانی با برگزاری تمرین در منزل نیز می‌تواند در این دوره از لیگ تندرستی حضور داشته باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.