• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هدفم کسب مدال در المپیک است

  • 05 فروردین 1401 - 0:42
هدفم کسب مدال در المپیک است

مهلا مؤمن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تکواندو را از ۶ سالگی شروع کردم و در ۱۱ سالگی وارد تیم ملی در رده نونهالان شدم.

عضو تیم ملی تکواندو ادامه داد: در این رده سنی ۲ طلا جهان، یک طلا آسیا و یک طلا تورنمنت را به دست آوردم؛ در رده نوجوانان نیز یک نقره آسیا کسب کردم.

وی افزود: در رده بزرگسالان نقره جهانی را کسب کردم و در مسابقات جام فجر نقره به دست آوردم.

مؤمن زاده در خصوص آسیب دیدگی خود گفت: ۵ ماه قبل رباط صلیبی زانو ام پاره شد و اکنون تلاش خود را می‌کنم تا هر چه سریع‌تر به مسابقات برگردم.

این بازیکن اهل خراسان شمالی تصریح کرد: تکواندو خراسان شمالی مقداری ضعیف است؛ برای پیشرفتش باید مربی‌های خوب به استان بیایند.

وی برگزاری تمرینات مشترک با سایر استان‌ها را دیگر راه رشد تکواندو خراسان شمالی دانست و افزود: باید از تجربه مربیان سایر استان‌ها استفاده کنیم.

مؤمن زاده در خصوص انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو نیز بیان کرد: از آنجایی که این فرد خود بازیکن بودند، شرایط را بهتر درک خواهد کرد و امیدواریم با استفاده از تجربیات ایشان موفق شویم.

عضو تیم ملی تکواندو هدف خود را حضور در المپیک عنوان کرد و گفت: سعی‌ام کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ است تا بتوانم مدال خوش رنگی در آنجا به دست آورم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.