• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هدفم رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است/ تابع تصمیم مربیان هستم

  • 27 شهریور 1400 - 8:46
هدفم رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است/ تابع تصمیم مربیان هستم

به گزارش مهر، تنها نماینده طلایی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ روسیه معتقد است حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای او یک آرزو نیست و به عنوان هدف اصلی در دستور کارش قرار دارد. امیررضا ده‌بزرگی یکی از فرنگی‌کاران با انگیزه و آینده دار کشتی کشورمان است که با ۱۸ سال سن، دورنمای روشن و موفقی را برای خود ترسیم کرده، قصد دارد یکی از مردان طلایی المپیک آینده باشد که از شهر شیراز به عرصه کشتی ایران وارد شده است.

ده‌بزرگی از سن ۶ سالگی وارد دنیای کشتی شد و با تشویق و حمایت پدرش که علاقه خاصی به کشتی داشت توانست پله‌های ترقی و پیشرفت را در طول ۱۲ سال حضورش در کشتی طی کند. البته این فرنگی‎کار جوان از چشم محمد بنا و همکارانش در کادر فنی دور نمانده و هم اکنون در اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان به تمرین مشغول است.

امیررضا ده‌بزرگی در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص رقابت‌های جهانی جوانان در روسیه اشاره کرد و گفت: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و تمامی مدعیان شاخص حضور داشتند. من در روسیه ۴ کشتی گرفتم که به ترتیب رقبایی از آذربایجان، ترکیه (قهرمان اروپا)، قزاقستان و ازبکستان را شکست دادم و در نهایت به مدال طلا رسیدم.

وی با تاکید بر افزایش تلاش و تمرین برای رسیدن به هدف اصلی‌اش گفت: هدفم کسب طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و در این مسیر باید خودم را در میادین جهانی و آسیایی را اثبات کنم و به هدفم نزدیک و نزدیک‌تر بشوم.

قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان در پایان در خصوص احتمال حضور در مسابقات امیدهای جهان گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و باید منتظر برنامه با مربیان برای این مسابقات باشم. البته اگر مربیان صلاح بدانند در هر میدانی کشتی می‌گیرم و با تمام وجود در وزن ۵۵ یا ۶۰ کیلوگرم به میدان خواهم رفت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=5958

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.