• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هدفمان تزریق شور و هیجان به والیبال کردستان است

  • 17 مهر 1400 - 9:36
هدفمان تزریق شور و هیجان به والیبال کردستان است

آرش صادقیانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: پنجمین سال حضورم در مریوان را پشت سر می‌گذارم، سومین سالی است که در مسابقات سوپرلیگ حضور خواهیم داشت. با برنامه پیش آمده‌ایم، تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم، تیم راهیاب ملل مریوان از شانزدهم مرداد ماه تمریناتش را آغاز کرده است.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان ادامه داد: چهار دیدار تدارکاتی با تیم‌های پیکان، سایپا، سیرجان و شهرداری ارومیه برگزار کردیم؛ دیدارهای خوبی بود و به اهدافی که داشتیم، رسیدیم. هفته آینده نیز سه دیدار تدارکاتی در تورنمنت چهارجانبه اصفهان با تیم‌های سپاهان، مس رفسنجان و شهداب یزد خواهیم داشت.

وی افزود: تنها مشکل ما از دست دادن کمال قریشی به دلیل آسیب‌دیدگی آشیل پا است، سایر بازیکنان وضعیت خوبی دارند و برای مسابقات لیگ آماده می‌شویم.

صادقیانی درباره هدفگذاری تیم راهیاب ملل مریوان گفت: هدفگذاری‌ها بر اساس بودجه است. به نسبت بسیاری از تیم‌ها، شرایط مالی ضعیف‌تری داریم؛ حتی در جذب بازیکنان و یارگیری نتوانستیم با حریفان رقابت کنیم اما هدفمان تزریق شور و هیجان در کردستان و شهر مریوان و آینده‌سازی برای جوانان شهر است.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: حدود هشت بازیکن نوجوان در اختیار داریم که قطعاً آیندگان والیبال ایران خواهند شد. تلاش می‌کنیم نتیجه‌ای بهتر از سال گذشته به دست آوریم البته تمام این موارد به بودجه و شرایط مالی بستگی دارد. از مسئولان راهیاب ملل تشکر می‌کنم که شرایط را برای جوانان شهر فراهم کرده‌اند و روی باخت‌ها تمرکز نمی‌کنند. قطعاً راهیاب ملل بازیکنان خوبی به آینده والیبال ایران معرفی خواهد کرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=8407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.