• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هاشمی: ۸۰ درصد بازیکنان تیم والیبال بانوان سایپا تغییر کرده‌اند

  • 18 مهر 1401 - 12:55
هاشمی: ۸۰ درصد بازیکنان تیم والیبال بانوان سایپا تغییر کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از روز جمعه ۲۲ مهرماه با حضور هشت تیم مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان، جهان‌بین ‌چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، طلوع‌مهر یزد، سایپا و سریک گنبد آغاز می‌شود.
مریم هاشمی درباره شرایط و آمادگی تیم سایپا اظهار کرد: امسال دچار تغییرات زیادی شدیم. شاکله تیم را نوجوان و جوانان تشکیل می‌دهند. ۷۵ درصد از تیم جوان هستند و سه تا چهار بازیکن بزرگسال داریم. یک ماه است که تمرینات را شروع کردیم و دیداری دوستانه با یکی از تیم‌های لیگ برتری داشتیم تا هماهنگی بازیکنان را بالا ببریم.
وی ادامه داد: ۸۰ درصد بازیکنان تغییر کرده‌اند چون می‌خواستیم به سمت جوان‌گرایی حرکت کنیم. باتجربه‌ها را کنار کم تجربه‌ها قرار دادیم و فکر می‌کنیم با این حرکت نتیجه بهتری کسب می‌کنیم. هدف سایپا حضور در مرحله پلی‌آف است. هماهنگی بازیکنان و کیفیت بازی انفرادی آن‌ها را بالا می‌بریم تا روز جمعه در نخستین مسابقه برابر مس رفسنجان پیروز میدان باشیم.
هاشمی با اشاره به حضور ۵ تیم قدرتمند در لیگ برتر زنان عنوان کرد: از میان هشت تیمی که در لیگ امسال حضور دارند پنج تیم رقابت سختی خواهند داشت. البته دو تیم هم جدید هستند که شناختی از آن‌ها نداریم. با توجه به شناختی که از لیگ پارسال دارم میان پنج تیم رقابت سخت‌تر است و گنبد، پیکان و ذوب آهن رقبای اصلی سایپا هستند که باید برای پیروزی برابر این تیم‌ها تلاش کنیم.
وی در ادامه پیشنهاد داد که باشگاه‌هایی که در لیگ برتر مردان فعال هستند در حوزه والبیال زنان هم فعال شوند و گفت: شرایط مالی برای داشتن اسپانسر دشوار است و اگر فدراسیون در برنامه‌ای با وزارت ورزش باشگاه‌ها حاضر در لیگ برتر مردان را ملزم به تیم‌داری در بخش بانوان می‌کرد، لیگ پویاتری داشتیم.
سال گذشته بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران با حضور ۱۰ تیم از ۱۳ آبان‌ تا ۲۸ بهمن‌ پیگیری و با قهرمانی باریج اسانس کاشان به پایان رسید. تیم‌های سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان نیز در رتبه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30408

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.