• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

هاشمی: هدف تیم والیبال سایپا قرار گرفتن بین چهار تیم برتر آسیاست

  • 08 مهر 1400 - 16:11
هاشمی: هدف تیم والیبال سایپا قرار گرفتن بین چهار تیم برتر آسیاست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال زنان سایپا نماینده ایران در بیست و یکمین دوره رقابت های جام باشگاه های والیبال آسیا است و رقابت های خود را از فردا آغاز خواهد کرد. ۷ تیم در این دروه از رقابت ها شرکت کرده اند و تایلند میزبان مسابقات است.

مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال سایپا در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: حدود سه روز است که در تایلند حضور داریم، امروز آخرین جلسه تمرینی را در سالن تمرین مسابقات برگزار می کنیم تا امروز تیم امروز از شرایط میزبانی رضایت نداشته است البته این موضوع ربطی به تایلند ندارد بلکه نحوه سرو غذا با ذائقه ما ایرانی ها مطابقت ندارد حدود سه روز است که صبحانه، ناهار و شام یک چیز ثابت (میگو، هشت پا و برنج تایلندی) سرو شده است.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: قرنطینه شدیدی اینجا حاکم است به طوری که حتی در مسابقات توکیو سخت گیری ها تا این حد نبود. حتی نمی توانیم از اتاق هایمان برای لحظه ای بیرون بیاییم. مستقیم به سالن تمرین می رویم و تحت قرنطینه شدید به اتاق بازمی گردیم و در واقع کاملا در اتاق زندانی هستیم.

وی درباره بازی نخست سایپا اظهار داشت: نخستین بازی مان با نماینده تایلند است، تیم بسیار خوبی است و بازیکنان ملی پوش تایلند را در اختیار دارد، چهار دوره قهرمانی آسیا را در پرونده دارد و تیم های باشگاهی چین و ژاپن را شکست داده است. روز شنبه با یکی از نمایندگان قزاقستان دیدار خواهیم داشت آنها نیز ملی پوشان قزاقستان را در اختیار دارند و تیم خوبی هستند

تیم قزاقستان دو نیز بازیکنانی از روسیه، سنگال و اوکراین به عنوان یار میهمان جذب کرده است و آنها نیز تیم قدری می باشند.

هاشمی افزود: ۷ تیم در مسابقات حضور دارند و سطح بازی ها بالاست چرا که نفرات خوبی در تیم ها حضور دارند حتی تیم دوم قزاقستان نیز از یک تورنمنت به مسابقات آمده و این نشان می دهد که بسیار آماده هستند.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پایان گفت: تیم سایپا حدود دو سال است که هیچ مسابقه بین المللی نداشته اما تلاش خود را خواهیم کرد تا جزو چهار تیم قرار گیریم. بهترین جایگاه بانوان ایران رتبه ۵-۶ است که اگر بتوانیم این رتبه را ارتقا دهیم بسیار رضایت بخش خواهد بود.

به گزارش مهر، برنامه دیدارهای بازی های سایپا در جام باشگاه های آسیا به شرح زیر است:

تایلند – سایپا – جمعه ۹ مهر ماه – ساعت ۱۵.۳۰ به وقت محلی

سایپا – قزاقستان ۱- شنبه ۱۰ مهر-ساعت ۱۸ به وقت محلی

سایپا – فیلیپین ۱-یکشنبه ۱۱ مهر-ساعت ۱۸ به وقت محلی

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7569

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.