• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

نیلوفر اردلان: در سوپر لیگ هیچ تیمی زنگ تفریح بقیه نیست/ تیم ملی برنامه می‌خواهد

  • 02 مهر 1401 - 12:05
نیلوفر اردلان: در سوپر لیگ هیچ تیمی زنگ تفریح بقیه نیست/ تیم ملی برنامه می‌خواهد

به گزارش ایسنا، دو هفته از سوپر لیگ فوتسال زنان گذشته است و سه تیم پالایش نفت آبادان، نصر فردیس و پیکان تهران هر کدام با ۶ امتیاز و با توجه به تفاضل گل به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.  
نیلوفر اردلان، سرمربی پیکان در گفت‌وگو با ایسنا به برگزاری مسابقات اشاره و بیان کرد: این دو هفته شرایط و حساسیت‌های خاص خود را داشت. ما با یک سری از مشکلات روبه‌رو بودیم و تا به روال خوب برسیم، به زمان احتیاج داریم. بازیکنان ما دوران سخت بدنسازی را سپری می‌کنند. مطمئنا روند ما رو به پیشرفت است و بازی به بازی بهتر می‌شویم.  
او در مورد سطح کیفیت تیم‌های حاضر در سوپر لیگ گفت: تقریبا تیمی زنگ تفریحی‌وار در سطح مسابقات نیست. تیم‌هایی هم که با آن‌ها روبه‌رو شده‌ایم، شاید اسمی نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت باشند اما نشان دادند حرفی برای گفتن دارند و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
اردلان در این مورد افزود: هشت تیم حاضر نشان داده‌اند که حرفی برای گفتن دارند و تیم‌های برتر لیگ فوتسال ایران هستند. این تیم‌ها وقتی از رده‌ای بالاتر می‌آیند، همه برای اعاده حیثیت و جایگاهشان به شدت تلاش می‌کنند و دوست ندارند جایگاه واقعی خود را از دست بدهند.  
او با بیان اینکه سوپر لیگ جذابیت‌های خاص خود را دارد، به نوع برگزاری مسابقات در سه دور اشاره و بیان کرد: با این روش که قرار است سه دور با این تیم‌ها روبه‌رو شویم موافق نیستم و دوست داشتم مسابقات در دو دور که عرف است برگزار شود.  
سرمربی پیکان در مورد عملکرد تیم خود در دو هفته آغازین سوپرلیگ گفت: عملکرد تیم ما در این دو هفته در واقع ۵۰ درصد تیم ما بوده و هنوز راه خیلی طولانی است. هفته به هفته سعی می‌کنیم اشتباهاتمان را برطرف کنیم.  
اردلان در بخش دیگری از این گفت‌وگو به تیم ملی فوتسال زنان اشاره کرد و با بیان اینکه AFC تا سال ۲۰۲۶ برنامه‌ای برای برگزاری جام ملت‌های فوتسال زنان ندارد، تاکید کرد: تجربه نشان داده که به یکباره یکسری مسابقات برای زنان برگزار می‌کنند. بنابراین باید برای تیم ملی با مدیریت جدیدی که روی کار آمده، برنامه‌ریزی درست و بلند مدتی داشته باشیم تا اگر قرار شد روزی بازی کنیم، تیم ما آمادگی نسبی داشته باشد.
او در مورد پیگیری فدراسیون برای برگزاری مسابقات فوتسال زنان در آسیا گفت: از طریق فدراسیون هم پیگیری شده و نامه برای برگزاری مسابقات جام باشگاه‌ها، جام ملت‌ها زده شده است. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود و در فوتسال رشد کافی داشته باشیم.  
انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29423

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.