• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

نویدکیا از عملکرد امیر قلعه‌نویی‌ تمجید کرد

  • 25 اسفند 1400 - 21:36
نویدکیا از عملکرد امیر قلعه‌نویی‌ تمجید کرد

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل‌مان مقابل گل گهر است. قلعه‌نویی و تیمش نیاز به تمجید من ندارند چون آن‌ها از بهترین کادرفنی‌های تاریخ فوتبال ایران هستند و بازیکنان با کیفیتی دارند. آن‌ها در ساختار هجومی و دفاعی بسیار خوب هستند و شانس زیادی به حریفان‌شان نمی‌دهند. سعی می‌کنند تا جایی که می‌شود بازی‌سازی کنند و تیم بسیار قابل احترامی هستند. بازی بسیار سختی فردا داریم و بازی نیم فصل‌مان را هم فراموش نمی‌کنیم که واگذار کردیم. امیدوارم بچه‌های ما بتوانند با تمرکز کامل وارد زمین شوند و باید هر کدام‌شان بهترین بازی‌شان را ارائه دهند. امیدوارم بتوانیم امتیاز کاملی از این بازی بگیریم. ما در این بازی یاسین سلمانی و جلال‌الدین علی محمدی را به علت مصدومیت نداریم. البته مسعود ریگی هم مصدوم است اما وضعیتش بهتر شده است.

او درباره ساختار هجومی تیمش گفت: ما همان روند همیشگی را ادامه می‌دهیم‌ چون تیم‌مان در چند هفته گذشته خوب کار کرده و فردا هم میخواهیم همین کار را انجام دهیم. گل گهر بسیار تیم خوبی است و موقعیت سازی جلوی آن‌ها سخت است اما باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا فوتبال خوبی را ارائه دهیم. من دو سال با قلعه‌نویی کار کردم و می‌دانم او یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ ایران است. تجربه‌های بسیار خوبی از کار با او به دست آوردم و همان حالت را در تیمم دارم. نمی‌خواهم بازیکنم با یک برد بیشتر زندگی و آینده‌اش را خراب کند و به همین خاطر آسیب دیده‌ها بسیار برای من مهم هستند که ابتدا سلامتی‌شان را به دست بیاورند و بعد بازی کنند. تیم‌های قلعه‌نویی همیشه هجومی بودند و این چیزی نیست که یک نفر به راحتی بتواند به دست بیاورد. ما هم نکاتی را برداشت کردیم.

سرمربی سپاهان همچنین عنوان کرد: البته من که سرمربی تیم هستم باید منتظر انواع سبک و تاکتیک‌ها باشم. باید تصمیمات درست بگیرم و به تیمم کمک کنم اما بازی به هر حال مقابل گل گهر سخت است و هر دو تیم شانس پیروز شدن دارند و شانس‌ها برابر است.

تقابل دو تیم سپاهان و گل گهر در قالب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فردا (پنج شنبه) ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.