• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

نوشاد عالمیان به جمع ۳۲ بازیکن برتر مسابقات گرنداسمش صعود کرد

  • 20 اسفند 1401 - 12:53
نوشاد عالمیان به جمع ۳۲ بازیکن برتر مسابقات گرنداسمش صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش سنگاپور، امروز شنبه دیدارهای جدول حذفی برگزار شد که طی آن نوشاد عالمیان به مصاف «جای هیون آن» از کره جنوبی رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل این بازیکن که رنکینگ ۵۹ جهان را در اختیار دارد به برتری دست یافت.
عالمیان در حالی صاحب این پیروزی شد که با رنکینگ ۸۷ در فهرست بازیکنان شرکت کننده در این رقابت‌ها قرار گرفته است.
او با کسب این پیروزی به جدول ۳۲ نفره مسابقات گرند اسمش راه یافت و برای صعود از این مرحله با دیگر نماینده کره جنوبی به نام «هوون لیم» دیدار خواهد کرد. این بازیکن صاحب رنکینگ ۱۶ دنیا است.
ملی پوش تنیس روی میز ایران سال گذشته هم در رقابت‌های معتبر گرند اسمش شرکت کرد اما حتی به جدول حذفی این رقابت‌ها هم صعود نکرد. وی اما در این دوره رقابت‌ها و در مرحله مقدماتی نمایندگانی از برزیل، بلژیک و جمهوری چک را شکست داد و با سه پیروزی متوالی راهی جدول حذفی شد.
میرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در مسابقات گرند اسمش بود که در روز نخست مسابقات و در نخستین دیدار با متحمل شدن شکست برابر نماینده ژاپن از دور مسابقات کنار رفت.
رقابت‌های تنیس روی میز گرنداسمش از رویدادهای معتبر در تقویم فدراسیون جهانی است که با دو میلیون دلار جایزه نقدی تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد. این رقابت‌ها ۲ هزار امتیاز دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.