• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

نوری: استقلال باید مهره‌های خود را حفظ کند/ امیدوارم یک رکورد تاریخی ثبت شود

  • 31 اردیبهشت 1401 - 10:41
نوری: استقلال باید مهره‌های  خود را حفظ کند/ امیدوارم یک رکورد تاریخی ثبت شود

محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی بدون گل آبی‌پوشان پایتخت مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: نیمه اول، شرایط بازی متعادل بود اما در نیمه دوم، استقلال با تعویض‌هایی که انجام داد توانست شرایط بهتری داشته باشد و در دقایق آخر، موقعیت‌های خوبی خلق کند.

او ادامه داد: خیلی تیم‌ها بودند که زودهنگام قهرمان شدند و انگیزه‌های خود را از دست دادند اما استقلال با اینکه قهرمان شده، انگیزه‌ خود را حفظ کرده و توانست عملکرد خوبی مقابل آلومینیوم داشته باشد. امیدوارم استقلال بتواند این ۲ بازی باقی‌مانده خود را بدون باخت سپری کند تا بتواند یک رکورد تاریخی را برای خود ثبت کند.

نوری درباره شرایط تیم فوتبال آلومینیوم مقابل استقلال خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم جوانی است و جایگاهش در جدول نباید اینطور باشد. این تیم بابرنامه بود و تفکرات مربی در زمین اجرا شد و مقابل قهرمان لیگ، به نظر من نتیجه مساوی همان برد برای این تیم است.

این پیشکسوت استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: استقلال قهرمان شده اما همه انگیزه پیروزی را داشتند. خط حمله استقلال دچار تغییر و تحول شده بود و آرمان رمضانی در ترکیب اصلی حضور داشت و رودی ژستد ذخیره بود. استقلال در تمام خطوط منظم کار کرد. این تیم با توجه به شرایطی که دارد، باید چند بازیکن در خطوط مختلف اضافه کند تا شرایط ایده‌آلی را به دست بیاورد.

او افزود: استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و اگر این روند خوب خود را حفظ کند می‌تواند چند سال به راحتی قهرمان لیگ شود و در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد. همه به احترام استقلال بلند شدند و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و آبی‌ها بتوانند مهره‌های خود را حفظ کنند و این اسکلت تیمی حفظ  شود.

نوری در پایان درباره دو بازی باقی‌مانده استقلال در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال باید در این دو بازی باقی‌مانده با نفرات اصلی‌اش به میدان بیاید و کار خود را بدون باخت سپری کند و رکوردی تاریخی از خودش باقی بگذارد. مس رفسنجان تیم جوانی است و نفت مسجد سلیمان تیم خطرناکی است و چیزی برای از دست دادن ندارد. البته فکر نمی‌کنم استقلال به تیمی ببازد و امیدوارم در پایان کار شاهد موفقیت استقلال در این دو بازی باقی‌مانده باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=22171

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.