• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نوآوری در کارآفرینی و نقش آن در موفقیت کارآفرین

  • 29 مهر 1401 - 12:09
نوآوری در کارآفرینی و نقش آن در موفقیت کارآفرین

تمامی کسب‌وکارها برای رسیدن به موفقیت در دنیای پررقابت امروز به اندیشه‌های نو و فکرهای بدیع نیازمندند. اینجاست که اهمیت نیروی انسانی نوآور و کارآفرین برجسته‌تر می‌شود.

عسل ارگانیک

 عسل ارگانیک بهاره عطری خوش و بی نظیر دارد که از آن می توان به راحتی بوی گلهای بهاری را به خوبی حس کرد، این نوع عسل همانند عسل زعفران خواص شگفت آوری دارد به نحوی که آن را می توان یک مواد غذایی اعلا به شمار آورد که در درمان بیماریهای مختلف معجزه می کند و باعث بالا رفتن و تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.

صندلی ضد آب

هنگام مسافرت یا گردشهای چند ساعته، ضروری‌ ترین وسیله ای که باید با خود همراه برید، صندلی ضد آب است اگر چه این محصول با متریالهای مختلفی تولید می گردد. اما این صندلی به دلیل دوام و ماندگاری بالا بازار فروش پر رونق تری را به خود اختصاص داده است.

چرم بوفالو اصفهان

تولیدکنندگان زیادی در کشور مشغول به تولید کیفهای چرمی اداری هستند که یکی از مراکز معتبر فروش کیف چرم بوفالو اصفهان است که جزو مراکز معتبر تولید و فروش محصولات چرمی اصل بوفالو در کشور می باشد که بیشترین تولیدات درجه کیفی نمونه خود را به کشورهای همجوار صادر می نمایند و از این طریق سود ارزی خوبی برای کشور به ارمغان می آورند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.