• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش تقدیر کردند

  • 02 خرداد 1402 - 13:52
نمایندگان مجلس از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش تقدیر کردند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در تقدیر از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده‌های بزرگ و صبور ناوگروه پرافتخار ۸۶ را قرائت کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن افتخارات متعددی را از خود به یادگار گذاشته اند. از حماسه مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر و عملیات غرورآفرین مروارید و نابودی کامل نیروی دریایی رژیم بعث گرفته تا حفظ اقتصاد دریایی کشور با اسکورت کاروان‌های تجاری و نفت کش در طول جنگ تحمیلی.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه فخر و مباهات ملت شریف ایران اسلامی است که فرزندان آن‌ها در نیروی دریایی راهبردی ارتش با این اقدام شگرف ثابت کردند که زیباترین و جامع‌ترین تفسیر از رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا که در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد نیروهای مسلح فرمودند قانع وضع موجود نباشید و بخواهید پیش بروید را داشته و به معنای واقعی کلمه سیادت دریایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جامه عمل پوشیدند.
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت بزرگ ایران از خانواده‌های بزرگ و صبور کارکنان ناوگروه پرافتخار ۸۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش که سهم عظیمی از این توفیق مرهون همراهی و تحمل سختی‌های دوران طولانی تنهایی این عزیزان است و از تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر تمام فرماندهان، مسئولان و کارکنان ناوگروه قدردانی می‌نمائیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42342

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.