• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نقدینگی سهام افزایش یافت

  • 22 اسفند 1401 - 10:16
نقدینگی سهام افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر رئیس سازمان بورس در نشست خبری با رسانه‌ها گفت: اصلاح و ارتقای زیر ساخت بازار از جمله دامنه نوسان بود که باعث شد نقدینگی سهام افزایش پیدا کند؛ همچنین با ساختار جدید، ساماندهی و طبقه بندی بازارها ادامه خواهد داشت که بتوانیم به یک دامنه نوسان منطقی برسیم.
وی ادامه داد: نمایش مظنه برای سرمایه گذاران هم چالشی بود که اجرا شد و نتایج خوبی داشت تا همه به طور یکسان از اطلاعات سفارشات باخبر شوند.
عشقی تصریح کرد: نمادهایی بودند که ماه‌ها و سال‌ها بسته بودند ولی بازگشایی شدند و البته برخی نمادها نیز کماکان بسته ماندند که مشکلات خاصی دارند که امیدواریم با فرمولی آن نمادها را هم بازگشایی کنیم.
این مقام مسئول ادامه داد: امیدواریم در ادامه ابزارهای خوبی برای بازار طراحی کنیم، گواهی سپرده نفت خام و طلا هم از این جمله ابزارها بوده‌اند که گواهی سپرده نفت خام می‌تواند هم سرمایه گذاری خرد و هم کلان داشته باشد. در سال جاری، در بازارهای کالایی تحول خوبی داشتیم که ارزش معاملات ان بیش از هزار همت و از نظر وزنی بیش از ۱۱۰ میلیون تن کالا بود.
عشقی ادامه داد: کل سود سهامداران عادی و عدالت در سامانه سجام پرداخت شده است، افرادی که در سجام ثبت نام کردند کل سود خود را از سامانه سجام دریافت خواهند کرد.
ادامه دارد…

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.