• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نفت مسجدسلیمان بیمار است / فولاد دیگر مدعی نیست

  • 13 دی 1401 - 12:53
نفت مسجدسلیمان بیمار است / فولاد دیگر مدعی نیست

کریم شریفی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: بعد از برکناری مدیرعامل نفت و جدایی مهاجری، همه اهالی فوتبال منتظر یک شوک بزرگ از طرف مسئولان باشگاه نفت بودند که متاسفانه این گونه نشد و تغییرات به وجود آمده هیچ سودی برای نفت نخواهد داشت و در آینده نیز بازهم شاهد اتفاقات بدتری خواهیم بود.
وی ادامه داد: تیم فوتبال نفت سرمایه مردم مسجدسلیمان و تنها دلخوشی مردم این شهر است ولی مدیریت ضعیف در این باشگاه نفت را به بیراهه هدایت کرد و  همه  نگران این تیم هستند که سقوط نکند. به نظر من اتحاد و همدلی لازم در این تیم وجود ندارد و هیمن نیز کار ابراهیم اشکش و همکارانش را بیشتر کرده است و اشکش باید صبر بیشتری به خرج دهد و همدلی و یکدلی را به این تیم ترزیق کند. واقعا امیدوارم  با همدلی وحمایت اهالی فوتبال و پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان این تیم به روزهای خوب خود برگردد.
این مربی فوتبال در ادامه نیز درباره وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان، عنوان کرد:  نفت آبادان با آوردن یک مربی صاحب سبک از بحران خارج شد که باید به مدیریت توانمند این باشگاه آقای احمد پارو که یک بعد از سال ها یک مربی بزرگ  را به عنوان سرمربی نفت انتخاب کردند، تبریک گفت. با این انتخاب نفت را از بحران خارج کردند و در چند بازی گذشته صنعت نفت نیز شاهد فوتبالی زیبا  از این تیم بودیم.
وی همچنین با بیان این که فولاد خوزستان دیگر مدعی نیست، ادامه داد: فولاد که به تیم کهکشانی معروف است تا اینجای کار هرگز آن تیم کهکشانی و مدعی نبوده است. امیدوارم جواد نکونام هرچه زودتر این تیم را از بحران خارج کند و تغییرات بزرگی در دستور کار خود قرار دهد زیرا این تیم پتانسل بالایی دارد و امیدوارم فولاد واقعی را در ادامه لیگ و نیز آسیا ببینیم و ازحیثت فوتبال ایران دفاع کند.
شریفی در پایان تاکید کرد: باتوجه به این که فولاد تنها نماینده ایران در آسیا است و باید در یک هشتم نهایی این رقابت ها به مصاف الفیصلی برود، نیاز به آرامش و حمایت دارد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.