• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

نتیجه دیدارهای دوستانه تیم‌های والیبال پایه ایران و ایتالیا

  • 25 فروردین 1401 - 0:46
نتیجه دیدارهای دوستانه تیم‌های والیبال پایه ایران و ایتالیا

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی والیبال نوجوانان دختر و پسر و تیم ملی جوانان دختر ایران که برای حضور در جام کورناکیا در ایتالیا حضور دارند، در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه بین‌المللی خود به میدان رفتند.

تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران که اردوی مشترک خود را با تیم ملی نوجوانان ایتالیا از روز سه‌شبنه ۲۳ فروردین در شهر کامپاباسو آغاز کرده است، شب گذشته در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف این تیم رفت.

شاگردان محمد وکیلی در این مسابقه سه بر یک نتیجه را به ملی‌پوشان نوجوانان ایتالیا واگذار کردند. تیم ایران در ست نخست ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید و در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را واگذار کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران نیز یکی با از تیم‌های باشگاهی ایتالیا مسابقه تدارکاتی داشت که این مسابقه در چهار ست برگزار شد.

شاگردان میترا شعبانیان در هر چهار ست این مسابقه حریف خود را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۸ و ۲۵ بر ۵ شکست دادند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر نیز به مصاف تیم کیونز یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در جام کورناکیا رفت و این مسابقه نیز در چهار ست پیگیری شد که سهم هر تیم پیروزی در دو ست بود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، نمایندگان والیبال ایران در سه روز قبل از شروع جام کورناکیا، صبح‌ها به تمرینات خود ادامه می‌دهند و عصرها در قالب دیدارهای دوستانه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19930

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.