• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

نتیجه تاریخی «ترای اتلون» ایران در آسیا/ رضوانی به مقام ششم رسید

  • 28 شهریور 1400 - 14:53
نتیجه تاریخی «ترای اتلون» ایران در آسیا/ رضوانی به مقام ششم رسید

به گزارش مهر، مسابقات ترای‌اتلون اسپرینت سال ۲۰۲۱ قهرمانی آسیا با حضور برترین های قاره در شهر چالپون آتا کشور قرقیزستان برگزار شد و با تاریخ سازی و عملکرد درخشان نمایندگان کشورمان همراه بود.

در این مسابقات ۳۱ ورزشکار برتر قاره آسیا در مسافت اسپرینت (۷۵۰ متر شنا، ۲۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۵ کیلومتر دو) با هم به رقابت پرداختند.

تیم‌ملی ترای‌اتلون ایران با ۴ ورزشکار ( یک ورزشکار بزرگسال، یک ورزشکار امید و دو ورزشکار رده جوانان) در این‌ رویداد حضور داشت که در پایان علی رضوانی ملی پوش کشورمان موفق شد با ارائه عملکردی درخشان و کسب زمان ۵۷:۵۸ برای اولین بار کشورمان را صاحب جایگاه ارزشمند ششمی قهرمانی بزرگسالان آسیا کند.

محمدحسین طیبی و مهدی سلیمی پور ورزشکاران رده جوانان ایران نیز که جهت حضور در کمپ مستعدین توسط کنفدراسیون ترای اتلون در قرقیزستان انتخاب شده بودند در این‌ مسابقات با ورزشکاران رده بزرگسال قاره به رقابت پرداختند و به ترتیب با کسب زمان ۵۹:۵۹ و ۱:۰۱:۰۳ در جایگاه های دهم و یازدهم مسابقات قرار گرفتند. سید پارسا محجوب دیگر نمایندگان کشورمان نیز با زمان ۱:۰۳:۰۱ در رده شانزدهم مسابقات قرار گرفت.

مقام قهرمانی این‌ مسابقات به دارین کونیسبایف از قزاقستان رسید و کیوتارو یوشیکاوا از ژاپن و آیان بیسنبایف از قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6116

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.