• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

نتایج کمانداران جوان و نوجوان ایران در مسابقات جهانی

  • 22 مرداد 1400 - 2:53
نتایج کمانداران جوان و نوجوان ایران در مسابقات جهانی

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، نتایج کمانداران کشورمان به شرح زیر است:

در کامپوند نوجوانان و در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات، ابوالفضل سلطانی‌نژاد مقابل نماینده ایتالیا با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۳ شکست خورد و حذف شد.

در کامپوند نوجوانان و در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات، امیررضا عزیزی با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۴۰ مقابل نماینده مکزیک به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کمانداری از ایتالیا با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید. وی در جمع هشت کماندار برتر مسابقات در رقابتی نزدیک پس از تساوی ۱۴۶-۱۴۶ مقابل کمانداری از اسلوونی در تیر تای شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

ساغر قاسمی در کامپوند نوجوانان و در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل کمانداری از روسیه با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۳۹ شکست خورد و حذف شد.

ارشک فاضل در یک شانزدهم نهایی مسابقات ریکرو نوجوانان با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل کمانداری از ژاپن به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل کمانداری از دانمارک شکست خورد و حذف شد.

محمدحسین گلشنی در یک شانزدهم نهایی مسابقات ریکرو نوجوانان با نتیجه ۶ بر ۵ از سد کمانداری از اسپانیا گذشت. وی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل کمانداری از هند شکست خورد و حذف شد.

گیسا بایبوردی در مرحله یک شانزدهم نهایی کامپوند جوانان مقابل کمانداری از کلمبیا با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۳۶ به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۵ مقابل نماینده کرواسی شکست خورد و حذف شد.

ساغر حلوایی در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات کامپوند جوانان مقابل نماینده السالوادور با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۷ شکست خورد و حذف شد.

بیتا عاشق‌زاده در مرحله یک شانزدهم نهایی کامپوند جوانان مقابل کمانداری از هنگ‌کنگ با نتیجه ۱۳۹ بر ۱۳۸ به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۲ مقابل نماینده هند شکست خورد و حذف شد.
امیر محمد قربان‌زاده در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات حذفی کامپوند جوانان مقابل کمانداری از آمریکا با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۲ شکست خورد و حذف شد.

تیم میکس ریکرو نوجوانان ایران با ترکیب یسنا پورماهانی و محمدحسین گلشنی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم هند با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و حذف شد.

در میکس کامپوند نوجوانان، تیم ایران با ترکیب ساغر قاسمی و ابوالفضل سلطانی‌نژاد در دور دوم مسابقات مرحله حذفی مقابل رومانی به نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۸ به پیروزی رسید. تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۵ مقابل تیم آمریکا شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2062

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.