• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نتانیاهو در پرونده مرگ ۴۵ صهیونیست هشدار گرفت

  • 09 شهریور 1401 - 13:10
نتانیاهو در پرونده مرگ ۴۵ صهیونیست هشدار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه النشره، کمیته رسمی تحقیق رژیم صهیونیستی در یکی از بدترین حوادث تاریخ این رژیم که به مرگ ۴۵ صهیونیست منجر شد، به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق هشدار داد.
سال گذشته در جریان یک مراسم دینی در منطقه کوهستانی جرمق در شمال اراضی اشغالی که هزاران صهیونیست در آن مشارکت کرده بودند، سکوهای حاضران فرو ریخت و در پی آن ۴۵ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.
کمیته رسمی تحقیقات رژیم صهیونیستی که برای شناسایی عوامل دخیل در این حادثه از یک سال پیش تشکیل شده، به بنیامین نتانیاهو و یک مقام ارشد پلیس رژیم صهیونیستی هشدار داده است.
براساس نتایج تحقیقات این کمیته که درباره یکی از دهشتناک ترین حوادث در اراضی اشغالی تشکیل شده، نتانیاهو و این مقام امنیتی در حادثه فروریختن سکوها در این مراسم دینی، نقش داشته و باید پاسخگو باشند.
این کمیته در گزارش خود اعلام کرده نتانیاهو که در آن زمان در مقام نخست وزیری حضور داشته، تدابیر لازم را جهت حفظ ایمنی و سلامت حاضران در مراسم اتخاذ نکرده و به وظایف خود در این موضوع عمل ننموده است.
گفتنی است انتخابات جدید پارلمانی رژیم صهیونیستی تا دو ماه دیگر (یکم نوامبر ۲۰۲۲) برگزار می شود و نتانیاهو امید دارد پس از دوری یک ساله و نیمه از منصب نخست وزیری، بار دیگر این سمت را از مخالفانش باز پس بگیرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.