• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نباید به غربی‌ها امتیاز فرابرجامی دهیم/ قانون مجلس رعایت شود

  • 13 اردیبهشت 1401 - 12:43
نباید به غربی‌ها امتیاز فرابرجامی دهیم/ قانون مجلس رعایت شود

حسین حق‌وردی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند مذاکرات وین، اظهار کرد: ما از برجام خارج نشدیم، بلکه آمریکا از برجام خارج شد و کشورهای اروپایی عضو برجام هم نتوانستند تعهدات خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی بیان کرد: کشورهای اروپایی عضو برجام به صورت صوری در برجام مانده‌اند، اما تعهداتشان را به بهانه مخالفت‌های آمریکا انجام ندادند و به توافق پایبند نبودند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حداقل مطالبه ما این است که کشورهای غربی عضو برجام تعهداتی را که در چارچوب برجام پذیرفته بودند، عملیاتی کنند. باید تحریم‌هایی که علیه کشورمان وضع شده بود و بعد از خروج آمریکا از برجام تشدید شد، به طور کامل رفع شود.

حق‌وردی تأکید کرد: طرف غربی می‌خواهد در جریان مذاکرات امتیازات دیگری را از جمهوری اسلامی ایران بگیرد. تأکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این است که نباید امتیازات فرابرجامی به غربی‌ها داده شود.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات باید براساس مصوبه مجلس مبنی بر قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران دنبال شود. مجلس هر چیزی را که خلاف این مصوبه باشد، نمی‌پذیرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=21059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.