• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

نارضایتی سرمربی اکسون از عملکرد غیرقابل دفاع تیمش در لیگ بسکتبال

  • 29 آذر 1400 - 11:44
نارضایتی سرمربی اکسون از عملکرد غیرقابل دفاع تیمش در لیگ بسکتبال

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال و در گروه «ب» این مسابقات، تیم اکسون تهران روز گذشته در مصاف با مهرام تهران با نتیجه ۵۷ به ۹۲ متحمل شکست شد.

البرز آبکناری سرمربی تیم اکسون در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این دیدار گفت: مهرام تیم بزرگ و پرستاره ای است. بازی مقابل این تیم و در شرایط مساوی و برابر سخت است به خصوص برای ما که ترکیبی از بازیکنان جوان در اختیار داریم. بسیاری از بازیکنان ما حضور در لیگ برتر را برای نخستین بار تجربه می کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، تیم اکسون با مشکلات دیگری هم مواجه است که کار را به مراتب سخت تر می کند. این مشکلات انرژی زیادی از ما می گیرد و به همین دلیل کارمان برای داشتن تمرکز کافی در حین تمرین و بازی سخت تر می شود.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون که تمایلی به تشریح بیشتر مشکلات تیمش نداشت، خاطرنشان کرد: درگیر مسابقات هستیم و نمی خواهم مطرح کردن مسائل غیرفنی آسیب بیشتری به مجموعه تیم وارد کنم اما ما علاوه بر مسائل فنی با مسائل دیگری هم درگیر هستیم که تمرکزمان را گرفته است. فشارهایی که روی بازیکنان و مجموعه تیم وارد شده، کارمان را سخت تر از معمول کرده است.

آبکناری در ادامه با یادآوری اینکه تیم بسکتبال اکسون فردا سه شنبه باید یازدهمین دیدار خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر را برابر رعد پدافند هوایی تهران برگزار کند، خاطرنشان کرد: مسئولان رعد پدافند امسال تیم متفاوت و با کیفیت تری را وارد مسابقات کرده اند. اکسون در مرحله رفت مقابل این تیم شکست خورد. قطعا فردا هم کار سختی برابر رعد داریم به خصوص با شرایطی که این روزها با آن مواجه هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون تصریح کرد: در مجموع عملکرد تیم و شاگردانم در رقابت های امسال و تا به این مرحله از مسابقات قابل دفاع نبوده است. توقع بیشتری داشتم اما موانع زیادی که بر رسر راهمان قرار گرفته اجازه نداد طبق برنامه پیش برویم. امیدوارم در ادامه مشکلات کمتر شود و بازیکنان بتوانند با تمرکز و همدلی بیشتر در رقابت ها شرکت داشته باشند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13122

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.