• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

می‌خواهم بزرگ‌ترین والیبالیست دنیا شوم/زمان کوتاهی دراختیار داشیم

  • 14 شهریور 1400 - 8:44
می‌خواهم بزرگ‌ترین والیبالیست دنیا شوم/زمان کوتاهی دراختیار داشیم

به‌گزارش مهر تیم والیبال نوجوانان ایران با شکست تیم قدرتمند روسیه مدال برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را بدست آورد.

امیر محمد گل‌زاده ملی‌پوش تیم والیبال نوجوانان در گفتگو با مهر پس‌از کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانی جهان گفت: سطح مسابقات نسبت‌به سال‌های گذشته بسیار بالاتر بود. باید در نظر گرفت تیمی موفق می‌شود که تمرین بیشتری داشته و از آمادگی بالاتری برخوردار باشد. تیم نوجوانان والیبال ایران آماده نبود چراکه زمان کمی در اختیار داشت تا تمرینات خود را پیگیری کند و نتوانست آن‌گونه که باید قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد.

پشت خط زن والیبال نوجوانان ایران در ادامه تاکید کرد: از ۱۲ بازیکنی که در تیم حضور داشتند ۱۱ بازیکن نخستین بازی بین‌المللی خود را انجام می‌دادند و فقط جلوداریان بازیکنی بود که از پیش تجربه بازی بین‌المللی داشت و توانستیم از تجربیات او استفاده کنیم.

وی درباره اهدافش در ادامه‌ی مسیر گفت: هر بازیکن و ورزش‌کاری به موفقیت که می‌رسد صددرصد اهدافی ازپیش‌تعیین‌شده داشته‌است که برای رسیدن به آن تلاش کرده‌ است من و سایر هم‌تیمی‌هایم نیز هدفی داشتیم که به یکی از آن رسیدیم و در ادامه هدفم تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بازیکن دنیا است. می‌دانم که به این هدف خواهم رسید چراکه تلاش می‌کنم و امیدوارم خداوند نیز به من و سایر هم‌تیمی‌هایم در این مسیر کمک کند تا باعث افتخار خانواده‌هایمان شویم.

گل‌زاده در پایان گفت: خدا راشکر می‌کنم که در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنم و امیدوارم توانسته باشم در زمینه ورزش و والیبال دل مردم کشورم را شاد کرده باشم. امیدوارم خدا همیشه به من کمک کند تا باعث دلگرمی مردم‌ کشورم شوم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4556

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.